העברות בעולם, 11.7: ההצעה המפתיעה של פריז סן ז'רמן לאמבפה

play
ביצוע מרהיב. אמבפה | רויטרס
ענבל מנור על מנור סולומון בתכנית "מחוץ לקווים" בעקבות המעבר לטוטנהאם 03:12

לטענת "RMC", הנשיא אל חלאיפי יציע לכוכב לחתום עד 2025 ובתמורה יהיה בחוזה סעיף לפיו הוא יימכר בוודאות בקיץ 2024. באיירן מינכן מוכנה לשלם 100 מיליון יורו על הארי קיין

(גודל טקסט)

רשמי

* מנור סולומון הוא שחקנה החדש של טוטנהאם. אחרי שנה בפולהאם, שחקן נבחרת ישראל המשיך לתחנה השנייה שלו בפרמיירליג וחתם לחמש שנים. לידיעה המלאה.

* אחרי חצי שנה בצ'לסי, החלוץ הצעיר דויד דאטרו פופאנה הושאל לאוניון ברלין ויקח חלק בקמפיין הראשון שלהם אי פעם בליגת האלופות.

* בורוסיה מנשנגלדבאך שילמה 10 מיליון יורו לברסט עבור שחקן הכנף פרנק הונורא בן ה-26, שחתם לחמש שנים. הצרפתי מיועד להחליף את יונאס הופמן שנמכר לבאייר לברקוזן והוא השחקן השישי שהחתימה גלדבאך בחלון הנוכחי.

* לוקאס סילבה, לשעבר בריאל מדריד, חתם לשנה וחצי בקרוזיירו. עבורו תהיה זו קדנציה שלישית במועדון הברזילאי.

* באבא רחמן חתם בפאוק סלוניקי לשלוש שנים אחרי ששוחרר מצ'לסי. המגן הגנאי ערך את הופעתו האחרון במדי הבלוז לפני שבע שנים, ומאז בילה בהשאלות.

* אחרי שעזב את פתיח קראגומרוק הטורקית וחזר לאיטליה כדי לאמן את סמפדוריה, אנדראה פירלו צירף אליו את פאביו בוריני ששיחק תחתיו בעונה החולפת.

* שטוטגרט הודיעה על רכישתו של וויאונג ז'אונג, החלוץ בן ה-23 שמגיע מפרייבורג עבור 3 מיליון יורו. לגרמניה הוא הגיע כאשר באיירן מינכן רכשה אותו ממועדון נעוריו בינואר 2018.

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן
קיליאן אמבפה | רויטרס
דושאן טאדיץ' ושחקני אייאקס
עונתו הגרועה ביותר באייאקס. טאדיץ' | GettyImages, ANP

שמועות

* הצעה חדשה ומפתיעה של פריז סן ז'רמן לקיליאן אמבפה לטענת "RMC": הנשיא נאסר אל חלאיפי מנסה בכל כוחו להימנע מהאפשרות שהכוכב יעזוב בעוד שנה בחינם, ועל כן יציע לו לחתום עד 2025 – ובתמורה להארכת ההתקשרות יכניס לחוזה סעיף שיחייב את המועדון למכור אותו בקיץ 2024 ובכך להימנע מהפסד של עשרות ואולי מאות מיליוני יורו.

* מנצ'סטר יונייטד בוחנת. מקרוב את מצבו של סופיאן אמרבאט, קשר פיורנטינה שכיכב במדי נבחרת מרוקו במונדיאל. לפי פלוריאן פלטנברג נערכו שיחות ראשוניות בין הצדדים, כאשר גם באיירן מינכן חושקת בו. בנוסף מתקרבים השדים האדומים להחתמת השוער אנדרה אוננה מאינטר, בעסקה שצפויה לעלות כ-60 מיליון יורו.

* באיירן מינכן לא מוכנה לוותר על הארי קיין ובכוונתה להציע עבורו לטוטנהאם 100 מיליון יורו, כך לפי "לאקיפ".

* בטורקיה דווח כי בשיקטאש הגישה הצעה רשמית לדושאן טאדיץ', אך בהולנד מעריכים שהוא בכל זאת יישאר באייאקס.

* אברטון בשיחות מתקדמות עם אשלי יאנג והצדדים לקראת חתימה על חוזה לשנה עם אופציה לאחת נוספת. השחקן בן ה-38 סיים את חוזהו באסטון וילה, והעדיף את הטופיז על פני הצעות משתי הליגות הבכירות באנגליה וגם הצעות מחוץ לממלכה.

* ספורטינג ליסבון סיכמה עם קובנטרי על רכישתו של ויקטור גויקרס. החלוץ השבדי כבר בדרכו לליסבון, יעבור תמורת כ-28 מיליון יורו.

* גלאטסראיי סיכמה על רכישתו של המגן השמאלי אנחליניו, שדרש מלייפציג לשחררו לאלופת טורקיה. אחרי שכבר סיכמה על רכישת מאורו איקרדי, היא גם מנסה לצרף את לאנדרו פארדס.

ג'יימס וורד פראוס, שחקן סאות'המפטון
הקדושים שוב ינצחו את התותחנים? וורד פראוס | רויטרס

* סאות'המפטון מצפה כי בקרוב תגיע הצעה מווסטהאם על ג'יימס וורד פראוס, אך הוא צפוי לעמוד על כמחצית מהסכום שדורשים הקדושים – 40 מיליון פאונד.

* אחרי שנה מאכזבת בליברפול, ארתור ששייך ליובנטוס עשוי לקבל צ'אנס נוסף בפרמיירליג כשלפי ה"דיילי מייל" וולבס מעוניינת בשירותיו.

* הקשר הצ'כי יקוב ינקטו, שהכריז השנה על יציאתו מהארון, עומד להצטרף לקליארי שחזרה לליגה הבכירה באיטליה.

* לאציו ואל הילאל הסעודית בשיחות מאוד מתקדמות לקראת מכירת הכוכב הסרבי סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' תמורת 40 מיליון יורו. הוא יחתום לשלוש שנים ויצטרף לקאלידו קוליבאלי ורובן נבס שחתמו הקיץ.