העברות בעולם, 18.7: ג'ורדי אלבה חתם באינטר מיאמי ולואיס סוארס מתקרב

כוכבי ברצלונה בעבר מתאחדים בארצות הברית, קים מין ג'ה חתם נמכר מנאפולי לבאיירן מינכן, שמינתה לתפקיד המנהל הספורטיבי את האיש שהחתים את גלוך בזלצבורג. רשפורד האריך חוזה במנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

העברות

* אחת ההחתמות הגדולות של החלון הפכה רשמית: הבלם קים מין-ג'ה עזב את נאפולי ועבר לבאיירן מינכן. הדרום קוריאני בן ה-26 חתם לחמש שנים אחרי שהבווארים הפעילו את סעיף השחרור שלו בסך כ-50 מיליון יורו. הוא ילבש את החלצה עם הספרה 3.

* לא רק מסי ובוסקטס: חורחה מאס, מבעלי אינטר מיאמי, אישר בשיחה עם רשת "TYC" שגם ג'ורדי אלבה כבר חתם על חוזה ויעבור לקבוצה אחרי שנפרד מברצלונה בתום 11 שנה. לדבריו, המגן חתם ויוצג בקרוב, מיד לאחר מכן יצטרף לאימונים לצד חבריו בבלאוגרנה בעבר.

* ברצלונה הודיעה על השאלתו של פבלו טורה לג'ירונה. בקרוב צפויה גם להגיע ההודעה הרשמית על החתמת אוריול רומאו, שכחלק מהעסקה עושה את הדרך ההפוכה ומצטרף לסגל של צ'אבי. ברצלונה רוכשת את הקשר בן ה-31 עבור כ-6 מיליון יורו והשאלת טורה לעונה הקרובה.

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על הארכת החוזה של מרכוס רשפורד עד 2028. "הגעתי למועדון כילד בן שבע עם חלום", אמר האנגלי, "התשוקה, הגאווה והרצון להצליח עדיין מניעים אותי בכל פעם שאני לובש את החולצה. חוויתי כמה רגעים מדהימים במבועדון, אבל יש עוד הרבה מה להשיג. כאוהד יונייטד כל חיי, אני יודע כמה אחריות יש ואני חווה את העליות והמורדות בדיוק כמו כולם".

* החתמה גדולה לאל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו: הקשר סקו פופאנה הגיע מסגנית אלופת צרפת לאנס, כאשר לפי הדיווחים הסעודים שילמו בין 25 ל-30 מיליון יורו.

* אחרי שירד ליגה בגרמניה עם הרטה ברלין, קשישטוף פיונטק חתם באיסטנבול בשאקשהיר הטורקית וישתף פעולה עם עדן קארצב.

* הקטור ביירין, המגן הימני של ברצלונה בעונה החולפת, חתם לחמש שנים בשורות ריאל בטיס.

* לייפציג החתימה לחמש שנים את שאדל ביטשיאבו. הגרמנים ישלמו לפריז סן ז'רמן בסביבות 15 מיליון יורו עבור הבלם הצעיר בן ה-18.

* ליל החתימה לחמש שנים את הקשר ההתקפי בן ה-20 האקון הראלדסון. קופנהאגן הדנית קיבלה 12 מיליון יורו (עם אופציה ל-5 מיליון נוספים) עבור השחקן שכבר הופיע 11 פעמים בנבחרת איסלנד.

* חבר חדש לאוסקר גלוך: רד בול זלצבורג שילמה 6 מיליון יורו לברנטפורד עבור הקשר הדני בן ה-22 מאדס בידסטרופ, שחתם על חוזה עד 2028.

* מי שעזב את רד בול זלצבורג הוא המנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד, שהחתים גם את גלוך במועדון. הוא קיבל מינוי יוקרתי במיוחד והחל מספטמבר ישמש כמנהל הספורטיבי החדש של באיירן מינכן.

* אחרי חמש עונות בליל, כולל אליפות מפתיעה ב-2021, הבלם בן ה-39 ז'וזה פונטה חזר למולדתו פורטוגל וחתם בבראגה.

* אסמיר בגוביץ', השוער הבוסני בן ה-36, חתם לעונה בק.פ.ר מליגת המשנה האנגלית אחרי שסיים חוזה באברטון.

* פאלרמו מליגת המשנה האיטלקית רכשה מוויצ'נזה ב-3 מיליון יורו את סבסטיאנו דפלאנש, שוער נבחרת איטליה עד גיל 20 ששיחק בגמר המונדיאליטו.

* אלן חלילוביץ' בן ה-27, בנו של סיאד חלילוביץ' שכיכב בהפועל באר שבע, חתם בפורטונה סיטארד מהליגה ההולנדית. זו תהיה קבוצתו ה-12 בקריירה שהחלה בדינמו זאגרב, המשיכה בברצלונה וכללה גם מעברים להמבורג ולמילאן. להולנד הוא הגיע מרייקה הקרואטית.

קים מין-ג'ה מוצג בבאיירן מינכן
עכשיו זה רשמי. קים מין-ג'ה במדי באיירן מינכן | אתר רשמי, באיירן מינכן

שמועות

* בגרמניה מדווחים: ווסטהאם סימנה את לאון גורצקה כמחליף של דקלן רייס. באיירן מינכן פתוחה למכירה של השחקן תמורת סכום של בין 40 ל-50 מיליון יורו. תומאס טוכל מחפש 6 חדש. ב"קיקר" אף הוסיפו כי במועדון לא פוסלים מכירה של יוזואה קימיש, ויסכימו לנהל משא ומתן אם תגיע הצעה ראויה.

* אנדרה אוננה ינחת היום במנצ'סטר במטרה להשלים את מעברו מאינטר ליונייטד. השוער הקמרוני יירכש על ידי השדים האדומים עבור 51 מיליון יורו, כאשר ארבעה מיליון יורו נוספים יועברו בהתאם להישגי השוער והקבוצה. הוא אמור לצאת עם הקבוצה למסע המשחקים בארצות הברית בסוף השבוע.

* על פי פבריציו רומאנו, המגעים בין מנצ'סטר סיטי לר.ב. לייפציג בנוגע לבלם יושקו גברדיול לא נעצרו. הגרמנים עדיין מתעקשים על 100 מיליון יורו ואלופת אירופה תנסה לסגור את העסקה בפגישה במהלך היום. הקרואטי סיכם את תנאיו עוד בחודש שעבר.

* יתאחד עם חבריו מהימים בברצלונה? לפי דיווח של העיתונאי הארגנטינאי גסטון אדול, לואיס סוארס מתקרב לאינטר מיאמי. הצדדים היו בשיחות תקופה ארוכה ונרשמה התקדמות, ולדבריו קבוצת ה-MLS מאמינה שהעסקה עם החלוץ שמשחק כיום בגרמיו תיסגר בקרוב. כזכור, אינטר מיאמי החתימה כבר את ליאונל מסי וסרחיו בוסקטס וכאמור לעיל הנשיא אישר שגם ג'ורדי אלבה יצטרף.

* פריז סן ז'רמן מחפשת שוער שיתחרה עם ג'אנלואיג'י דונארומה, ובצרפת טוענים כי הוגו לוריס לא שולל את האפשרות להגיע. לשוער שלא נמצא בתוכניות של טוטנהאם למרות שנה נוספת בחוזה, יש גם הצעה מערב הסעודית.

* פייר אמריק אובמיאנג קרוב לסיכום במארסיי. החלוץ מגאבון השתכנע כי הפרויקט מתאים לו וכעת צריכה הקבוצה הצרפתית להשיג סיכום עם צ'לסי.

* הקשר הצרפתי לוקא טוזאר על סף מעבר מהרטה ברלין ליריבה העירונית אוניון ברלין. הקבוצה שתשחק בשנה הבאה בליגת האלופות תשלם לזו שירדה ליגה בין 6 ל-7 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד דחתה הצעה של ווסטהאם לשאול את הארי מגווייר לעונה. באנגליה טוענים כי גם פולהאם דחתה הצעה של הפטישים בסך 45 מיליון ליש"ט על הקשר ז'ואאו פלהיניה.