הבכורה תידחה? בקהאם: "מסי עדיין צריך עוד זמן להסתגל לכאן"

play
ליאו מסי עם בקהאם | Megan Briggs / Stringer
ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי 00:52

הכוכב הגדול אמור לשחק לראשונה בין שישי לשבת, אבל אחד הבעלים הנמיך ציפיות: "הוא היה עם המשפחה שלו הרבה זמן, נצטרך סבלנות איתו"

(גודל טקסט)

חודש אחרי שבר לחתום באינטר מיאמי וארבעה ימים אחרי החתימה הרשמית, ליאו מסי צפוי לערוך את הבכורה שלו בקבוצה האמריקאית בלילה שבין שישי לשבת במשחק גביע הליגות נגד קרוס אסול המקסיקנית. אלא שלמרות שהכרטיסים למשחק הזה נחטפים בסכומי עתק, בכלל לא בטוח שמסי יפתח במשחק ואפילו ישחק.

כך לפחות על פי דייויד בקהאם, כוכב עבר אגדי בפני עצמו ואחד הבעלים של הקבוצה. בקהאם דיבר לתקשורת המקומית אמש ואמר: "ליאו עדיין צריך זמן להסתגל. לא משנה כמה טוב הוא וכמה הוא שחקן גדול, הוא ובוסקטס צריכים זמן כדי להתאקלם בקבוצה ולהסתגל, אנחנו צריכים להיות סבלניים".

בקהאם דיבר ספציפית על המשחק בליל שישי ואמר: "הוא עשוי לשחק בחלק מהמשחק, אבל זה תלוי במאמן (חרארדו מרטינו) וגם במסי שצריך להחליט אם הוא מוכן משום אנחנו יודעים שהוא היה עם המשפחה שלו כמה שבועות. הוא נראה חד, נראה נהדר, אבל הוא צריך זמן".

ליאונל מסי מוצג בקבוצתו החדשה אינטר מיאמי ומתחבק עם הבעלים דייויד בקהאם
| רויטרס

בקהאם גם ניסה להנמיך את הציפיות של אוהדי הקבוצה, שממוקמת אחרונה במחוז המזרחי ב-MLS: "זה סגנון כדורגל אחר, זו גם רמה אחרת כמובן. הרמה כאן השתפרה מאוד, יהיו רגעים שנצטרך סבלנות".

בכל מקרה, ללא קשר ליכולת על המגרש, מסי צפוי להרוויח הרבה מאוד כסף בארה"ב מהסכמי חסות. מסי צפוי לקבל נתח מהסכם החסות שנחתם בין ה-MLS ל"אפל" חברת הענק, כאשר ב- Apple TV תעלה בקרוב סדרה דוקומנטרית בכיכובו של מסי, שתתעד אותו במהלך המונדיאל האחרון בקטאר. בנוסף, חברת "אדידס" שהיא ספונסרית של מסי וגם של ה-MLS, תעניק לארגנטינאים נתחים מהרווחים שהיא עשתה מאז הגעתו לליגה הזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי