העברות בעולם: אונאנה חתם במנצ'סטר יונייטד, אלבה הצטרף לאינטר מיאמי

השוער עבר מאינטר תמורת 55 מיליון יורו, המגן חבר למסי ובוסקטס בקבוצה מליגת ה-MLS. מאנה סיכם את תנאיו באל נאסר, דיאבי בדרך לאסטון וילה

(גודל טקסט)

העברות

* מנצ'סטר יונייטד הודיעה על החתמתו של אנדרה אונאנה באופן רשמי. השוער הקמרוני חתם ל-5 שנים במועדון והצטרף לשדים האדומים מאינטר תמורת 55 מיליון יורו.

* חבר חדש למסי ובוסקטס באינטר מיאמי: ג'ורדי אלבה חתם בשורות המועדון מליגת ה-MLS.

* בורנמות' הכריזה על צירופו של מילוש קרקז. המגן השמאלי בן ה-19 של נבחרת הונגריה נרכש מאלקמאר עבור 18 מיליון יורו וחתם על חוזה ארוך טווח.

* וולבס הודיעה על חזרתו של מאט דוהרטי לקדנציה שנייה במועדון. המגן האירי הצטרף בחזרה לזאבים אחרי ששיחק בטוטנהאם והושאל לאתלטיקו מדריד בעונה החולפת.

* לוקאס טוסאר עבר מהרטה ברלין לאוניון ברלין. הקשר הצרפתי בן ה-26 השלים את המעבר בבירת גרמניה מהמועדון שירד לבונדסליגה השנייה לקבוצה שתשחק בליגת האלופות בעונה הבאה תמורת 3 מיליון יורו.

שחקן באיירן מינכן, סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | אימג'בנק GettyImages, Helge Prang – GES Sportfoto

שמועות

* באנגליה מיישרים קו: למרות ההתעניינות מצד אל נאסר, מוסא דיאבי סיכם את תנאיו באסטון וילה ויחתום בקבוצה של אונאי אמרי ל-5 שנים. באייר לברקוזן תקבל עבורו 50 מיליון יורו.

* במקום הצרפתי הבינלאומי, הקבוצה של כריסטיאנו רונאלדו פנתה לסאדיו מאנה שכבר סיכם את תנאיו האישיים מול המועדון הסעודי, וכעת נותר לאל נאסר לסגור מול באיירן מינכן על סכום ההעברה של הסנגלי.

* בתקשורת הספרדית טוענים שצ'אבי הטיל וטו על מכירת ראפיניה. ראשי ברצלונה לא מתכוונים לפעול בניגוד לדרישת המאמן חרף הצורך בהזרמת מזומנים ומסתמן שהברזילאי יישאר.

* אל אהלי מהליגה הסעודית תציע למרקו סילבה, מאמנה של פולהאם, 40 מיליון ליש"ט לשנתיים על מנת שיצטרף לקבוצה, כך על פי דיווח של "סקיי ספורטס".

* סוף לקריירה מפוארת? באיטליה מדווחים כי ג'אנלואיג'י בופון צפוי להודיע על פרישה בימים הקרובים אחרי 28 שנות קריירה.

* בדרך לערב הסעודית: לפי דיווחים באנגליה, אלכסנדר מיטרוביץ' הודיע לסביבתו הקרובה כי הוא לא ישוב ללבוש את מדי פולהאם, זאת לאחר שקבוצתו סירבה למכור אותו לאל הילאל מערב הסעודית. הקוטג'רס מעריכים את שוויו של החלוץ הסרבי ב-52 מיליון ליש"ט, סכום אותו הסעודים עדיין לא מוכנים לשלם.

* המחליף של פאביניו? ב"מירור" טוענים כי ליברפול תפנה למנצ'סטר סיטי במטרה להחתים את קלווין פיליפס במקום הברזילאי שיחתום באל איתיחאד הסעודית.

* לפי ה"בילד" הגרמני, קייל ווקר שוחח עם מאמנו, פפ גווארדיולה, והודיע לו על רצונו לעזוב את מנצ'סטר סיטי ולהצטרף לבאיירן מינכן.

* ב"אתלטיק" בטוחים שהארווי בארנס יחתום בניוקאסל עד סוף השבוע הקרוב. קשרה של לסטר שירדה לצ'מפיונשיפ סיכם במועדון ויחתום על חוזה ארוך טווח במדי המגפייז במעבר שצפוי להיות בגובה 38 מיליון ליש"ט.

* דיבוק אוריגי בדרך החוצה ממילאן: החלוץ הבלגי שהצטרף בקיץ שעבר לרוסונרי לא המריא עם הקבוצה למחנה האמונים וצפוי לעזוב. מועדונים רבים מטורקיה וערב הסעודית כבר הביעו עניין בשירותיו.