שישי במונדיאל הנשים: אנגליה רוצה שמינית, ארגנטינה תסיים את הרצף העגום?

play
תקציר: דורטמונד – סן דייגו 0:6 | ספורט 1
אלופת אירופה הגיעה: אנגליה פתחה את המונדיאל ברגל ימין עם 0:1 על האיטי 02:16

דרום אפריקה שמטה יתרון כפול, אך השיגה נקודה ראשונה אי פעם במשחקי גביע העולם ב-2:2 מול הדרום אמריקאיות. לורן ג'יימס הכריעה בקרב על ראש בית ד'

(גודל טקסט)

אחרי ספרד ויפן שהבטיחו את מקומן בשמינית הגמר של מונדיאל הנשים, מחר (שישי) תוכל להיות עולה נוספת כאשר אנגליה ודנמרק נפגשות בסידני לקרב ישיר על ראשות בית ד'. לאחר מכן באדלייד יחפשו סין והאיטי נקודות ראשונות בבית הזה, וכך יעשו לפנות בוקר ארגנטינה ודרום אפריקה במסגרת בית ז'.

ארגנטינה – דרום אפריקה (3:00, ספורט3)

משחק על כל הקופה מבחינת שתי הנבחרות, שיודעות שהפסד בדנידין שבניו זילנד יחסל סיכוי להמשיך הלאה ואילו ניצחון יהווה היסטוריה. ארגנטינה עומדת על מאזן של שמונה הפסדים ושתי תוצאות תיקו מאז הופעת הבכורה שלו במונדיאל 2003. היא נכנעה בדקה ה-87 לאיטליה במחזור הפתיחה, ואילו יריבתה הפסידה בדקה ה-90 לשבדיה ועדיין לא צברה נקודת מונדיאל אחת, אחרי שלושה הפסדים בטורניר הבכורה לפני ארבע שנים.

שחקניות נבחרת ארגנטינה עם המאמן חרמן פורטאנובה
הזדמנות לניצחון היסטורי. שחקניות ארגנטינה עם המאמן חרמן פורטאנובה | רויטרס

אנגליה – דנמרק (11:30, ספורט3)

מפגש מסקרן בסידני בין שתי הפייבוריטיות של בית ד', שבמחזור הפתיחה התקשו והסתפקו ב-0:1 כל אחת. אנגליה מובילה 1:4 במפגשי העבר, ומצפה לעוד הופעה טובה מאלסיה רוסו, שבכל פעם שהיא כובשת זה נגמר בניצחון על האפס. דנמרק, שחזרה למונדיאל לראשונה מאז 2007, מקווה לצלוח את שלב הבתים לראשונה מאז 1995 וניצחון ישלים עבורה את המשימה.

סין – האיטי (14:00, ספורט3)

אלופת אסיה נותרה מתוסכלת לאחר הספיגה מדנמרק בדקה ה-90 ותלתה את העניין בהיעדר כושר גופני ופוקוס, אבל מול יריבה שנמצאת בהופעת הבכורה שלה בגביע העולמי, יש לה הזדמנות גדולה לחזור לתמונה ולשמור על מסורת מעבר שלב הבתים – כפי שעשתה בכל שבעת הטורנירים הקודמים בהם השתתפה. הבעיה שבחמישה מששת משחקיה האחרונים במונדיאל, סין לא הצליחה לכבוש, כולל רצף פעיל של שלושה. האיטי תצליח להדהים עם שער היסטורי?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי