קשה לצפייה: מרסלו שבר לשחקן את הרגל, פרץ בבכי והורחק

מרסלו, שחקן פלומיננזה | GettyImages, Daniel Jayo

אקס ריאל מדריד ומגן פלומיננזה כיום דרך על רגלו של לוסיאנו סאנצ'ס מארחנטינוס ג'וניורס והוביל לפציעה חמורה: "רגע קשה". השחקן ייעדר עד שנה

(גודל טקסט)

משחק שמינית גמר גביע הליברטדורס הלילה (בין שלישי לרביעי) בין ארחנטינוס ג'וניורס לפלומיננזה סיפק את אחת הפציעות המחרידות שנראו בכדורגל העולמי לאחרונה. במשחק הראשון מבין השניים שנערך בארגנטינה, שחקן המארחת לוסיאנו סאנצ'ס שבר את רגלו באופן קשה לצפייה אחרי דריכה של שחקן יריב – אגדת ריאל מדריד מרסלו.

בדקה ה-58 מגן העבר של הבלאנקוס, שמשחק כיום בקבוצת נעוריו מריו דה ז'ניירו, ניסה לבצע תרגיל ובטעות דרך על רגלו של סאנצ'ס שהתעקמה. הברזילאי הבין מיידית את חומרת האירוע, ולאחר מכן פרץ בבכי וספג כרטיס אדום ישיר. סאנצ'ס כמובן הוחלף ובארגנטינה דווח כי לאחר שינותח הוא יעבור שיקום שיימשך בין שמונה חודשים לשנה.

רגע הפציעה. אזהרה: קשה לצפייה

"היום חוויתי רגע קשה מאוד על המגרש, בלי כוונה פצעתי קולגה", כתב מרסלו ברשתות החברתיות לאחר המשחק, "אני רוצה לאחל ללוסיאנו סאנצ'ס את ההחלמה הכי מהירה שאפשר, שולח את כל הכוח שבעולם".

המשחק עצמו הסתיים ב-1:1, כשגבריאל אבאלוס הבקיע למארחת בדקה ה-14 וסמואל חילץ תוצאה טובה לברזילאים לקראת הגומלין עם שוויון בדקה ה-87. גם הארגנטינאים לא סיימו את המשחק עם 11 שחקנים לאחר הרחקתו של אלכסיס אריאס בדקה ה-76, והוא, כמו מרסלו וסאנצ'ס הפצוע, ייעדרו מהגומלין בשבוע הבא.