העברות בעולם, 9.8: קסייה באל אהלי, פאקטה בדרך לסיטי

play
פרנק קסייה שחקן ברצלונה חוגג שער | רויטרס
היהלום של סיטי, יונייטד ספגה מהחצי והעקב של כוכב ליברפול: צפו בשערים 03:27

ברצלונה תקבל 12.5 מיליון יורו עבור הקשר, הברזילאי לוחץ לעבור, ווסטהאם שמתעקשת על 90 מיליון יורו סיכמה על רכישת וורד פראוס ומגווייר. פבאר רוצה לעזוב את באיירן כשיונייטד מתעניינת, אינייסטה חתם באמירויות, וולבס מינתה מאמן חדש במקום לופטגי, בארקלי חתם בלוטון

(גודל טקסט)

העברות

* ברצלונה הודיעה על עזיבתו של פרנק קסייה לאל אהלי מהליגה הסעודית. הקשר מחוף השנהב יצטרף בחוזה לשלוש עונות כשהקטלאנים יקבלו עבורו 12.5 מיליון יורו. קסייה ירוויח במועדון הסעודי 60 מיליון יורו.

* אחרי חמש עונות במזרח הרחוק בליגה היפנית, המסע של אנדרס אינייסטה ממשיך בתחנה נוספת באסיה ובמזרח התיכון. הקשר בן ה-39 חתם בקבוצת אמירייטס FC מהליגה באיחוד האמירויות.

* המחליף של מונס דאבור: הופנהיים הודיעה על צירופו של ואוט וחהורסט, חלוץ נבחרת הולנד שהגיע מברנלי האנגלית בהשאלה לעונה אחת. וחהורסט רשם בבונדסליגה את עונותיו הטובות בקריירה, בראשן 2020/21 שאותה סיים עם 20 שערים ו-9 בישולים במדי וולפסבורג.

* יממה אחרי שג'ולן לופטגי הודיע על התפטרותו מוולבס, הזאבים הודיעו על מינויו של גארי אוניל. המאמן החדש של וולבס אימן בעונה החולפת את בורנמות', ועל אף קמפיין מרשים אחרי שירש את התפקיד מסקוט פארקר, פוטר במפתיע לקראת תום העונה.

* לוטון הודיעה על החתמתו של רוס בארקלי. הקשר האנגלי שהיה נחשב בצעירותו לכישרון גדול במדי אברטון, הצטרף מצ'לסי אחרי שהעביר את העונה האחרונה בניס הצרפתית בהשאלה.

* קשר קבוצת המילואים של ריאל מדריד, סרחיו אריבאס, עזב את מועדון נעוריו וחתם לשש שנים באלמריה. לאריבאס בן ה-21 יש 14 הופעות במדי הקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס.

* נוטינגהאם פורסט השלימה את רכישתו של שוער נבחרת ארצות הברית, מאט טרנר שחתם לארבע שנים. ארסנל הכניסה כ-10 מיליון ליש"ט ממכירתו.

* שטרסבורג הודיעה באופן רשמי על שאילתו של אנג'לו גבריאל מצ'לסי לעונה הקרובה.

* ברנלי הודיעה על החתמתו של סנדר ברג. הקשר הנורבגי הצטרף לקבוצה של וינסנט קומפאני תמורת 15 מיליון ליש"ט משפילד יונייטד בחוזה ל-4 שנים.

שמועות

* מנצ'סטר סיטי נחושה לרכוש את לוקאס פאקטה שלוחץ על ווסטהאם לשחרר אותו. בינתיים, הקבוצה הלונדונית לא הסכימה להצעתה של אלופת אירופה, שעומדת על 80 מיליון יורו, ומצפה ל-90 מיליון. השיחות נמשכות.

* בין אם תמכור את פאקטה או לא, ווסטהאם ככל הנראה תציג בקרוב קשר אחר: הפטישים סיכמו עם סאות'המפטון את רכישתו של ג'יימס וורד-פראוס המוכשר. העסקה מוערכת בכ-30 מיליון ליש"ט והוא יחתום לארבע שנים, לפי דיוויד אורנסטיין מה"אתלטיק".

* עוד רכש לפטישים: אברטון קיוותה להיכנס למרוץ, אבל ווסטהאם הצליחה להגיע לסיכום עם מנצ'סטר יונייטד וצפויה לרכוש את הארי מגווייר תמורת 35 מיליון יורו.

* מנצ'סטר יונייטד בשיחות עם בנג'מן פבאר, שנכנס לשנת חוזה בבאיירן מינכן ורוצה לעזוב החודש. אריק טן האח מעוניין בו משום שהוא יכול לשחק גם כמגן ימני וגם כבלם. מועמדים נוספים לחיזוק ההגנה הם ז'אן קלר טודיבו מניס ואדמונד טאפסובה מבאייר לברקוזן.

* בגרמניה ובספרד טוענים שבאיירן מינכן פנתה לצ'לסי במטרה להנחית את קפה בבוואריה. כזכור, יאן זומר עזב את אלופת הבונדסליגה ומנואל נוייר עדיין מחלים מפציעה קשה.

* ב"מונדו דפורטיבו" מדווחים כי ברצלונה צפויה לפנות לאתלטיקו מדריד במטרה להחתים את ז'ואאו פליקס במקרה ועסקת ברנרדו סילבה לא תצא לפועל.

* בדרך לפריז סן ז'רמן – עוסמאן דמבלה נחת בבירת צרפת לקראת בדיקות רפואיות וחתימה במועדון הפאר. ברצלונה תקבל עבור שחקן הכנף המוכשר כ-50 מיליון יורו.

* אחרי שנפצע בברכו וייעדר כ-4 חודשים, כריסטופר אנקונקו יוכל להיות הגורם העיקרי של צ'לסי למצוא חלוץ נוסף לסגל, כששמו של דושאן ולאחוביץ' שוב מוזכר על ידי התקשורת הבריטית, אך דוחים על הסף אצל הבלוז את אופציית החתמתו של הסרבי.

* בעקבות ג'ורדן הנדרסון ופאביניו? סטיבן ג'רארד דחה על הסף את השמועות כי אל איתיפאק מעוניינת להחתים את מוחמד סלאח מליברפול: "אני אוהב אותו והוא חשוב לליברפול. רוצה שהוא ימשיך שם".

* בצרפת טוענים: עבדו דיאלו בדרך החוצה מפריז סן ז'רמן. הבלם הסנגלי מבוקש אצל בטיס, נאפולי ובמספר קבוצות בערב הסעודית וקטאר.

* אלכס אוקסלייד-צ'מברליין סיכם את תנאיו בבשיקטאש ויחתום אצלה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות בימים הקרובים. הקשר האנגלי יגיע בהעברה חופשית לאחר שסיים חוזה בליברפול.

* רומא לא מוותרת – תגיש הצעה נוספת לפריז סן ז'רמן על מנת לשאול את רנאטו סאנצ'ס בקיץ הקרוב.

* רכש נוסף בדרך לנאפולי: הקשר השבדי ינס קאיוסטה יעבור היום בדיקות רפואיות לקראת חתימה לחמש שנים. ריימס הצרפתית תקבל יותר מ-10 מיליון יורו תמורתו.

* לאנס מחפשת עדיין מחליף ללואיס אופנדה שהצטרף ל.ר.ב לייפציג הקיץ, כשמישי בטשואיי הוא אחד המועמדים העיקריים. פנרבחצ'ה הציבה מחיר עבור החלוץ הבלגי – 10 מיליון יורו.

* איינטרכט פרנקפורט, מי שעשויה לפגוש את הפועל באר שבע במוקדמות הקונפרנס ליג, צפויה לרכוש את נילס אנקונקו מסנט אטיין במחיר של 8.5 מיליון יורו.

* וולפסבורג היא הפייבוריטית לצרף את מגן נבחרת דנמרק יואכים מיילה בסכום של 12 מיליון יורו, אחרי שבורנמות' פרשה מהמרוץ על שירותיו של שחקן אטאלנטה.

* אייאקס העלתה את הצעתה ל-20 מיליון יורו + בונוסים ומאמינה שדינמו זאגרב תסכים למכור את הבלם הקרואטי יוסיפ שוטאלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי