שיחקת טוב? תקבל רולקס: המחווה לפאביניו לאחר הבכורה בסעודיה

play
פאביניו מקבל שעון רולקס מאוהד אל איתיחאד | צילום מסך, טוויטר
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 14.8 06:30

צפו במפגש: אקס ליברפול סייע לאל איתיחאד לנצח 0:3 במחזור הפתיחה, ובסיום קיבל מאוהד הקבוצה שעון יוקרה על כך שגילה יכולת טובה

(גודל טקסט)

הליגה המסקרנת ביותר של חלון ההעברות הנוכחי, הליגה הסעודית, יצאה לדרך בסוף השבוע האחרון. מי שמוליכה את הטבלה בסוף המחזור הראשון זו אל איתיחאד של קארים בנזמה ואנגולו קאנטה, שהביסה בחוץ 0:3 את אל ראאד עם שלושה שערים במחצית השנייה.

שם גדול נוסף שהצטרף הקיץ לאלופת ערב הסעודית הוא פאביניו, שקיבל מזכרת יוצאת דופן מהופעת הבכורה. כאשר עזב את האצטדיון יחד עם חבריו לקבוצה בסיום המשחק, פאביניו נתקל באוהד אל איתיאחד שהכין לו הפתעה. כפי שניתן לראות בסרטון, האוהד העניק לפאביניו שעון רולקס יוקרתי, רק כי הוא גילה יכולת טובה במשחק.

אקס ליברפול ההמום לא הסתיר את התרגשותו מהמחווה, חייך מאוזן לאוזן ולחץ את ידו של האוהד לאחר שזה ענד את השעון על יד השחקן. לפני שהשניים נפרדו השעון נפל מידו של פאביניו, אולי מרוב התרגשות.

קשר נבחרת ברזיל החליט לעבור לכסף הגדול אחרי חמש שנים בליברפול, שבמהלכן זכה בליגת האלופות ובאליפות הפרמיירליג. הסעודים שילמו עבורו 40 מיליון פאונד, ויחד עם אנגולו קאנטה הוא מרכיב קישור אחורי שלא היה מבייש אף קבוצה בטופ האירופי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי