מצמרר: כובשת שער הניצחון בגמר המונדיאל התבשרה אחריו על מות אביה

play
מהרגע הכי משמח בחיים לרגע הכי כואב בחיים. אולגה קרמונה | רויטרס
היסטוריה בסידני: ספרד ניצחה 0:1 את אנגליה וזכתה לראשונה במונדיאל הנשים 03:32

אולגה קרמונה קיבלה את בשורת האיוב ממש אחרי שהוליכה את ספרד ל-0:1 על אנגליה. הרמוסו גוננה על רוביאלס שנישק אותה בפה: "זו היתה מחווה ספונטנית"

(גודל טקסט)

קצת אחרי שעשתה היסטוריה וזכתה במונדיאל הראשון שלה אי פעם, ספרד אלופת העולם הטרייה בכדורגל נשים עלתה לטקס חלוקת המדליות, שם נרשמה מיני סערה, כאשר נשיא ההתאחדות הספרדית נישק בפה את שחקנית הנבחרת ג'ניפר הרמוסו. כל השחקניות עברו דרך לואיס רוביאלס לאחר שקיבלו את המדליות שלהן והיא חיבק אותן אחת אחת. את הרמוסו הוא חיבק למספר שניות, ולאחר מכן תפס בראשה וכאמור נישק אותה בפה.

צפו בנשיקה המדוברת

לאחר המשחק הרמוסו כתבה שהיא "לא אהבה את זה" באינסטגרם שלה ונוצרה סערה גדולה סביב הנושא הזה. אלא שמספר שעות אחרי הסערה הגדולה שזה גרם, הרמוסו התייחסה לנושא וטענה שהיה מדובר בסך הכול ברגע של חיבה טבעית.

"זה היה רגע ממש ספונטני ונבע מהשמחה הגדולה של זכייה במונדיאל", הרגיעה הרמוסו. לרוביאלס ולי יש יחסים נהדרים, ההתנהגות שלו עם כולנו היתה נהדרת וזו היתה מחווה טבעית של חיבה והוקרת תודה. זכינו במונדיאל ולא ניתן לזה להסיט אותנו ממה שחשוב באמת".

אלא שה"מחווה הטבעית" הזו של רוביאלס לא התקבלה בשלוות נפש על ידי נשים אחרות, אחת מהם היא מגישת הטלוויזיה הספרדית קלאודיה קרולינה שאמרה: "הנשיקה לג'ני? אידיוטים יש בכל מקום".

אולגה קרמונה, שחקנית נבחרת ספרד חוגגת בגמר המונדיאל
מהרגע הכי משמח בחיים לרגע הכי כואב בחיים. אולגה קרמונה | רויטרס

אגב, אולגה קרמונה, הגיבורה הגדולה של הגמר ומי שכבשה את שער הניצחון ב-0:1 על אנגליה, התבשרה לאחר המשחק שאביה מת. בהודעה שהוציאה ההתאחדות לאחר המשחק נכתב: "ההתאחדות מודיעה בצער על מותו של אביה של אולגה קרמונה. היא התבשרה על החדשות העצובות לאחר המשחק. אנחנו מוסרים לה את תנחומינו הכנים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי