ארגנטינה ניצחה 0:3 בבוליביה ללא מסי, ברזיל חיכתה עד הדקה ה-90

play
שער בכורה בנבחרת. ניקולאס טגליאפיקו חוגג | אימג'בנק GettyImages
צפו: ניימאר בישל ושבר שיא, ברזיל ניצחה את פרו בדקה ה-90 01:18

לראשונה אי פעם, אלופת העולם חגגה ניצחון שני רצוף בבוליביה. די מריה בישל פעמיים. מרקיניוס קבע 0:1 על פרו, צ'ילה - קולומביה 0:0

(גודל טקסט)

המחזור השני במוקדמות מונדיאל 2026 באזור הדרום אמריקאי נערך הלילה (בין שלישי לרביעי) ונפתח עם 0:3 חלק של אלופת העולם ארגנטינה בבוליביה. ברזיל רשמה 0:1 דרמטי על פרו, צ'ילה סיימה ב-0:0 עם קולומביה ואקוודור השיגה 1:2 על אורוגוואי.

ניקולאס טגליאפיקו נבחרת ארגנטינה חוגג
שער בכורה בנבחרת. ניקולאס טגליאפיקו חוגג | אימג'בנק GettyImages

בוליביה – ארגנטינה 3:0

גם בלי ליאונל מסי שנותר מחוץ לסגל, אלופת העולם הסתדרה באוויר ההרים הדליל של לה פאס, ירדה שם לראשונה ביתרון של שני שערים להפסקה והשלימה ניצחון שני ברציפות – דבר שמעולם לא עשתה בבוליביה. אנחל די מריה פתח במקום מסי, ענד גם את סרט הקפטן ובדקה ה-31 בישל מצד ימין לאנסו פרננדס שהרשית מקרוב. המארחת איבדה את המגן רוברטו פרננדס שדרך על קוטי רומרו וספג צהוב שני בדקה ה-39, ובחלוף שלוש דקות די מריה בישל גם לניקו טגליאפיקו, שנגח את הכדור החופשי אל הרשת וחגג שער בכורה במדי הנבחרת. חוליאן אלברס נעצר בקורה ואקס רעננה גיירמו ויסקארה הציל פעמיים, לפני שנכנע לניקו גונסאלס שסגר עניין בדקה ה-84 אחרי חטיפת כדור של אקסקיאל פלאסיוס.

ארגנטינה שרדה את מבחן לה פאס, בגובה 3,600 מטרים מעל פני הים ונותרה מושלמת עם שש נקודות וללא ספיגה אחרי שני מחזורים במוקדמות, כשהיא הפסידה פעם אחת בלבד (לערב הסעודית במונדיאל) ב-49 משחקיה האחרונים. בחודש הבא מצפה לה משחק ביתי מול פרגוואי וביקור בפרו.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים
כמה קשה זה הלך | רויטרס

פרו – ברזיל 1:0

ברזיל מעולם לא הפסידה לפרו במשחק במוקדמות מונדיאל, אך הפעם היא היתה צריכה לעבוד קשה – מאוד קשה כדי להשיג את שלוש הנקודות המיוחלות. לבסוף, ממש בדקה ה-90, עלה מרקיניוס ראשון לכדור קרן של ניימאר וקבע את תוצאת הסיום, כשהכוכב הפך למלך הבישולים אי פעם של מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה, עם 18. בכך, דאגו הברזילאים לכבוש בביקור ה-12 ברציפות שלהם בלימה – הפעם האחרונה שסיימו שם משחק ללא שער זכות היתה אי שם ב-1953.

שחקני נבחרת אקוודור חוגגים עם פליקס טורס
ניצחון מתוק. טורס חוגג עם החברים | אימג'בנק GettyImages, Franklin Jacome

אקוודור – אורוגוואי 1:2

בחמשת המפגשים האחרונים במוקדמות מונדיאל ניצחה הנבחרת הביתית וכך היה גם הפעם, כשהאקוודורים חגגו נקודות בכורה חשובות בקמפיין. אגוסטין קנוביו כבש ראשון (38), אך פליקס טורס דאג לבצע מהפך (45+5, 61). את השער הניצחון בישל ילד הפלא קנדרי פאס, שפתח בהרכב בגיל 16.

שחקן נבחרת צ'ילה אלכסיס סאנצ'ס
הלחץ עולה. אלכסיס | אימג'בנק GettyImages, Marcelo Hernandez

צ'ילה – קולומביה 0:0

הרצף נמשך: צ'ילה לא ניצחה את קולומביה כבר שבעה משחקי מוקדמות מונדיאל רצופים, אך לפחות הצליחה לאגור נקודה ראשונה בקמפיין. אלכסיס סאנצ'ס שהרגיש לא טוב ועורר חשש שהוא סובל מאנמיה פתח בהרכב והשלים 90 דקות, למורת רוחה של אינטר. האורחת, שהיתה מעט פחות מוסכנת, עדיין בלתי מנוצחת תחת נסטור לורנסו (7 ניצחונות ו-3 תוצאות תיקו).

ונצואלה – פרגוואי 0:1 לוונצואלה: סלומון רונדון (90)

מחזורים 3 ו-4 בדרום אמריקה יתקיימו באמצע אוקטובר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי