גרמניה גברה 1:2 על צרפת, 1:3 לאנגליה במשחק ההכנה בסקוטלנד

play
שחקני נבחרת גרמניה חוגגים | רויטרס
עוד הצגה של בלינגהאם, נבחרת אנגליה חגגה בסקוטלנד 02:09

המנשאפט קטעו את הרצף השלילי במשחק הראשון אחרי פיטורי פליק, גונדואן נפגע בגבו והוחלף בדמעות. שער ובישול מדהים לבלינגהאם במשחק לציון 150 שנה למפגש הראשון בין הנבחרות

(גודל טקסט)

במקביל למשחקי מוקדמות היורו שנעלו את פגרת הנבחרות לחודש ספטמבר, שני משחקי הכנה מסקרנים התקיימו גם כן הערב (שלישי). יומיים אחרי פיטורי האנזי פליק, נבחרת גרמניה עצרה את הרצף השלילי עם 1:2 על צרפת. בגלאזגו אירחה סקוטלנד את אנגליה לציון 150 שנה למשחק הידידות הראשון ביניהן, והאנגלים יצאו עם ידם על העליונה עם 1:3.

עם רודי פלר על הקווים באופן זמני, המנשאפט אירחו בדורטמונד את אחת היריבות המסורתיות ביותר ורצו לקטוע רצף של חמישה משחקי הכנה ללא ניצחון – ובהם ארבעה הפסדים. הקהל המקומי חגג כבר בדקה הרביעית, כאשר אחד מוותיקי הנבחרת תומאס מולר מצא את הרשת.

בדקה ה-25 הגיעה בשורה מדאיגה למארחת, וגם לברצלונה. אילקאי גונדואן נפל על גבו בצורה לא טובה והוחלף כשהוא בוכה. עם זאת, לפי הדיווחים ההחלטה להוציאו לא הייתה בשל פציעה חמורה, אלא נקיטת אמצעי זהירות.

בדורטמונד המתינו עד לדקה ה-87 עד שהגיע השער השני. קאי האברץ שלח לעומק את לירוי סאנה, ושחקנה של באיירן מינכן כבש עם בעיטה מדויקת לפינה הרחוקה. אנטואן גריזמן צימק כעבור שתי דקות, אך בלי קיליאן אמבפה שלא שותף עקב רגישות בברך זה היה מעט ומאוחר מדי.

אילקאי גונדואן, שחקן נבחרת גרמניה
סיבה לדאגה? גונדואן | אימג'בנק GettyImages, SASCHA SCHUERMANN/AFP

המשחק בין סקוטלנד לאנגליה, שנערך בהאמפדן פארק כדי לציין 150 שנה למפגש הראשון בין שתי הנבחרות, האווירה בפתיחה הייתה רחוקה מלהיות ידידודית. האוהדים הסקוטים ליוו את ההמנון הבריטי בשריקות בוז צורמות, שנמשכו גם לתוך המשחק עצמו.

אנגליה השתיקה את הקהל המקומי עם שני שערים תוך שתי דקות, כאשר הראשון היה פיל פודן בדקה ה-33. אחריו הגיע תורו של ג'וד בלינגהאם, שהמשיך במומנטום מריאל מדריד עם שער גם במדים הלאומיים.

ג'וד בלינגהאם, שחקן נבחרת אנגליה חוגג
ג'וד בלינגהאם, שחקן נבחרת אנגליה חוגג | רויטרס

סקוטלנד שנמצאת על סף עלייה ליורו חזרה למשחק בדקה ה-67 באדיבות שער עצמי של הארי מגווייר. הבלם המושמץ של מנצ'סטר יונייטד עלה במחצית, וניסה להרחיק מסירת רוחב של אנדי רוברטסון אך הכדור כאמור חדר לרשת של ארון ראמסדייל.

האורחת סגרה סיפור בדקה ה-81 משער של הארי קיין, אך הביצוע היה רשום כולו על המבשל – ג'וד בלינגהאם. הקשר הלוהט ביצע סיבוב מרשים על ריאן כריסטי, דהר לעבר הרחבה והשאיר לקיין שקבע את תוצאת המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי