הגיבור המפתיע הציל את איטליה, ספאלטי: "חייבים להיות שמחים"

play
ניצל טעות בהגנה. פראטזי | אימג'בנק GettyImages
צפו בשערים: איטליה חגגה ניצחון קריטי, ספרד פירקה 0:6 את קפריסין 04:25

צמד של דוידה פראטזי סידר לאזורי 1:2 קריטי על אוקראינה היריבה הישירה בקרב על המקום השני בבית: "זה היה מושלם, אין מאושר ממני"

(גודל טקסט)

אחרי התיקו המביך מול צפון מקדוניה, נבחרת איטליה התייצבה אמש למשחק קריטי מול אוקראינה היריבה הישירה שלה על המקום השני בבית שבו אנגליה ברחה לשתיהן. הפסד היה פותח פער של 6 נקודות בין איטליה לאוקראינה, אבל דוידה פראטזי שחקנה החדש של אינטר סידר לאזורי 3 נקודות קריטיות עם צמד שקבע 0:2 לפני השער המצמק של ירמולנקו שקבע 1:2 במילאנו.

דוידה פראטזי נבחרת איטליה
ניצל טעות בהגנה. פראטזי | אימג'בנק GettyImages

"אנחנו חייבים להיות שמחים הערב, נתנו לאוקראינה להגיע רק לשני מצבים כל המשחק", סיכם בסיום לוצ'אנו ספאלטי המאמן החדש של האיטלקים, שרשם ניצחון בכורה מאז שהחליף בתפקיד את רוברטו מאנצ'יני.

דוידה פראטזי, גיבור המשחק הזה סיכם: "זה היה מושלם כי גם ניצחנו. אין מאושר ממני". על כך שהוא לא פותח במדי אינטר קבוצתו ולקראת הדרבי מול מילאן, אמר פראטזי: "אני יודע שיש לי עוד הרבה מה ללמוד ומשחקים כאלו יעזרו לי מאוד. זה נורמאלי שהמאמן עושה את הבחירות שלו, יש שחקנים באינטר שיותר בשלים ממני כרגע".

ג'אקומו רספאדורי חלוצה של נאפולי הוסיף: "ניסינו לעבוד כמה שיותר ביחד מאז שספאלטי הגיע. הוא הביא הרבה תשוקה ומנסה ליישם את העקרונות שלו באימונים. אנחנו רואים כמה שהוא מאמין בנו ואנחנו מנסים להחזיר לו".

איטליה תארח במשחק הבא שלה את מלטה החלשה במשחק שאמור להיות טיול עבורה, אך קמפיין המוקדמות שלה יסתיים עם מפגש מול אוקראינה, במשחק עשוי להיות קרב ישיר על המקום השני בבית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי