רישרליסון חשף מדוע בכה: "אפנה לעזרת פסיכולוג"

play
שחקן נבחרת ברזיל רישרליסון | GettyImages, Pedro Vilela
צפו: ניימאר בישל ושבר שיא, ברזיל ניצחה את פרו בדקה ה-90 01:18

החלוץ שהתפרק במשחק של ברזיל מול בוליביה סיפר: "דברים מחוץ למגרש יצאו משליטה, אני בתקופה סוערת. אעבוד על הצד המנטלי. האנשים שרצו רק את הכסף שלי התרחקו"

(גודל טקסט)

הדמעות של רישרליסון על הספסל של נבחרת ברזיל העיבו על החגיגה של הסלסאו ב-1:5 על בוליביה בין שישי לשבת. החלוץ, שבכה אחרי שהוחלף בדקה ה-71 באותו משחק, הסביר מה עמד מאחורי תגובתו בהצהרה חושפנית למדי.

"הרגע העצוב ההוא לא היה כי שיחקתי רע, לטעמי ההופעה שלי לא הייתה רעה. זה היה יותר בגלל דברים שעוברים עליי מחוץ למגרש, שיצאו משליטה. לא משליטה שלי, אלא של אנשים קרובים אליי", הבהיר רישרליסון. "אני אחזור לאנגליה, אפנה לסיוע של פסיכולוג כדי לעבור על הצד המנטלי. זה הכל, אחזור חזק יותר ואעבוד כדי להיכלל בסגל הנבחרת בזימון הבא".

חלוצה של טוטנהאם נפרד לאחרונה מהסוכן רנאטו ולאסקו שליווה אותו מתחילת הקריירה. "חמשת החודשים האחרונים היו סוערים, עכשיו המצב בבית טוב", המשיך רישרליסון. "האנשים שרצו רק את הכסף שלי התרחקו ממני. הדברים החלו לזרום ואני בטוח שאעשה עונה טובה. לפעמים הדברים לא מסתדרים כמו שאנחנו רוצים, מה שקרה לי מחוץ לכדורגל הפריע לי בדרך ולמרות שרציתי לעשות טוב, יצא לי רע. הסערה חלפה".

עוד כדורגל עולמי

ארגנטינה ניצחה 0:3 בבוליביה ללא מסי, ברזיל חיכתה עד הדקה ה-90 דרום אמריקה מחבקת את ארגנטינה: "זו אהבה שחוצה גבולות" "קרבחאל אמר למלצרית שידחוף לה את איבר מינו לגרון". המגן תבע

למרות שבמונדיאל הוא הצטיין עם שלושה שערים, כולל זה שנבחר ליפה ביותר בטורניר, רישרליסון בן ה-26 סיים את העונה שעברה בטוטנהאם עם שער ליגה אחד בלבד ב-27 הופעות, כאשר בסך הכל הוא מצא את הרשת ארבע פעמים בכל המסגרות. העונה הוא עדיין לא הצליח להבקיע במדי הספרס, וגם לא בארבעת המשחקים האחרונים שלו בנבחרת ברזיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי