"עבירה של מאסר עולם!": צפו בתיקול שהסעיר את אמריקה הלטינית

play
תיקול מכוער | מסך
בעיטה חופשית של מסי, תשיעייה מפחידה לפורטוגל: צפו בשערי השבוע 02:38

אנדרה אוריאנה מהונדורס חיסל שני שחקנים ב"כניסה מחרידה", ועוד מול קבוצת האם שלו: "כמעט ריסק להם את הרגל". למרות שהתנצל, הוא בסכנת השעיה ארוכה

(גודל טקסט)

כניסה פראית במיוחד זעזעה את ליגת הכדורגל בהונדורס הלילה (בין ראשון לשני). המגן הימני של מרתון, אנדרה אוריאנה, ביצע תיקול מכוער של "שניים במחיר אחד", כאשר הכשיל בבת אחת שני שחקנים של היריבה אולימפיה. מה שהופך את כל האירוע לחמור הרבה יותר, זו העובדה שאוריאנה מושאל למרתון מאותה אולימפיה – כך שלמעשה הוא פגע בשניים מחבריו לקבוצה.

אוריאנה בן ה-21 גלש בצורה מסוכנת, תוך כדי קפיצה עם שתי רגליים קדימה, לעבר חרמן מחיה וקרלוס פינדה שנותרו שרועים על כר הדשא. לשופט לא נותרה ברירה אלא לשלוף כרטיס אדום ישיר למגן, שהורחק בדקה ה-90 במשחק שקבוצתו הפסידה 1:0.

"כניסה מחרידה! אנדרה אוריאנה איבד שליטה", נכתב באתר Diez מהונדורס. השחקן הפוגע אמר לאותו גוף תקשורת: "טעיתי ואני מתנצל בפני כולם, בני אדם טועים ולומדים מזה. להט המשחק גבר עליי, זה שגוי לחלוטין מצדי. מחיה אמר לי שלא קרה כלום, שהוא אוהב אותי וזה חלק מהמשחק, שאסור לי לאבד את ה-DNA שלי. נותר לי רק לתקן ולדעת לשלוט באמוציות, אני חייב לדעת לשמור על איזון. אני יכול רק לומר שזה לא יקרה שוב".

למרות התנצלותו הכנה, אוריאנה ספג אש בתקשורת גם מחוץ להונדורס: "עבירה של מאסר עולם! זו בעיטה מעופפת", התרעמו ב-TUDN המקסיקני. "הוא כמעט ריסק להם את הרגל", נכתב ב"מארקה". כמובן שרבים קוראים להשעות את אוריאנה למספר משחקים, כאשר בחלק מהדיווחים נכתב ששני הקורבנות נפצעו בגלל העבירה.

מאמן אולימפיה פדרו טרוגליו הגיב לפגיעה: "צריך להיזהר בסוג כזה של פעולות, אנדרה הוא חלק מאיתנו ומחיה הוא חבר שלו לקבוצה. אם הוא היה תופס אותו בצורה מלאה, הוא היה גורם לו נזק גדול. אוריאנה הוא צעיר עם תכונות אדירות, הוא צריך ללמוד ויעשה זאת בדרך הקשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי