אכזבה לטוטנהאם: פרישיץ' גמר את העונה. ישפיע על סולומון?

play
איבן פרישיץ', שחקן טוטנהאם | GettyImages, Clive Rose
שני שערים בתוספת הזמן: 1:2 מדהים לטוטנהאם על שפילד, 80 דקות לסולומון

הקרואטי בן ה-34 קרע את הרצועה, וככל הנראה רשם את הופעתו האחרונה בטוטנהאם. המשמעות: פגיעה בתחרות על עמדת הכנף של סולומון

(גודל טקסט)

בשורה מאכזבת לטוטנהאם: שחקן הכנף של הקבוצה, איבן פרישיץ', צפוי להחמיץ את המשך העונה בעקבות פציעה קשה ברצועה הצולבת. השחקן הקרואטי המנוסה, בן 34, ספג את הפציעה במהלך אימונים ללא מגע, כך אישר המועדון.

הוא אמור לעבור ניתוח בברך ימין לפני שיתחיל בשיקום בצפון לונדון. פרישיץ' עבר לטוטנהאם בחוזה לשנתיים מאינטר ב-2022 וחוזהו אמור להסתיים ביולי הבא.

שחקן טוטנהאם איבן פרישיץ' מול שחקן ברצלונה רונאלד אראוחו
שחקן טוטנהאם איבן פרישיץ' מול שחקן ברצלונה רונאלד אראוחו | אימג'בנק GettyImages, Pedro Salado
מנור סולומון שחקן טוטנהאם מול ג'יידן בוגל שחקן שפילד יונייטד
יפתח גם בדרבי הגדול נגד ארסנל? סולומון יורה החוצה | אימג'בנק GettyImages, JUSTIN TALLIS/AFP

הספרס ללא הפסד בחמישה משחקי פרמיירליג תחת המאמן החדש אנג' פוסטקוגלו העונה, כשהקבוצה ניצחה בארבעה משחקים ומדורגת במקום השני בטבלה.

פרישיץ', שזכה בליגת האלופות עם באיירן מינכן ב-2019/20 ובאליפות איטליה עם אינטר ב-2020/21, לא צפוי לחזור העונה, ולהוסיף עוד הופעות לחמש שיש לו עד עתה כמחליף.

על פי הפרשנים באנגליה, סביר להניח שזה היה משחקו האחרון של פרישיץ' במדי טוטנהאם, כשמנגד, היעדרו יחזק את מעמדו של מנור סולומון באגף שמאל. אומנם פרישיץ' רק עלה מהספסל, וסולומון הועדף על פניו לאחרונה, אבל התחרות על העמדה בכנף שמאל תקטן, כשכרגע סולומון ובריאן חיל יתחרו על חולצת ההרכב.

על פי העיתונאי נאצ'ו גונסלס, "פרישיץ' הוא אומנם שחקן רוטציה, אבל מאמנים תמיד רוצים שחקנים כמוהו לחלק השני של המשחקים ושל העונה הארוכה. למרות שהאגף השמאלי עובד טוב עבור טוטנהאם עם הרמה הגבוהה של דסטיני אודוג'י ושיתוף הפעולה בין סולומון לסון – הפציעה תורגש בימים קשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי