"אני ואנטונלה רוצים את זה": ליאו מסי חשף את הסוד הגדול שלהם

אנטונלה וליאו מסי | צילום: אינסטגרם

"הפרעוש" אישר כי הוא ואשתו רוצים להביא בת, סיפר על שגרת החיים שלו בארצות הברית, הרעיף מילים חמות על אם ילדיו ("אני מעריץ אותה") והסביר למה הוא לא מחלק לייקים ותגובות ברשתות החברתיות

(גודל טקסט)

ליאו ואנטונלה מסי מאושרים בארה"ב. בגיל 36 ואחרי שנים רבות של קריירה בטופ העולמי, נראה ש"הפרעוש" הרשה לעצמו להוריד קצת את הרגל מהגז ולבלות יותר זמן איכות עם משפחתו.

בריאיון שונה שהעניק לתקשורת הארגנטינאית בימים האחרונים, אלוף העולם הבהיר כי ישמח להפוך לאבא בפעם הרביעית, כאשר כידוע לו ולאנטונלה עדיין אין בת: "היינו רוצים להביא עוד ילד לעולם. אנחנו לא מחפשים את זה כרגע, אבל מקווים שתהיה לנו בעתיד בת".

אנטונלה רוקוזו | צילום: אינסטגרם

מסי הרעיף שבחים על אשתו, אותה הוא כידוע מכיר מגיל צעיר: "אנטונלה היא אמא נהדרת, אני מעריץ אותה. היא מבלה עם הילדים 24 שעות ביממה. אני נוסע הרבה לעבודה, למשחקים ול"טיולים" עם נבחרת ארגנטינה. לפעמים אני עוזב לזמן ממושך – והיא נשארת עם הילדים כל היום".

מסי סיפר על שגרת החיים שלו ושל אנטונלה במיאמי: "אני מסיים את האימון ב-13:00, חוזר הביתה ואוכל ארוחת צהריים עם אשתי. אחר כך אני מנמם ואנחנו רואים משהו בטלוויזיה. מאוחר יותר, סביב 21:00, הילדים הולכים לישון ואני ואנטונלה נרגעים קצת – אוכלים ארוחת ערב וצופים יחד בטלוויזיה, לפני שאנחנו הולכים לישון".

ליאו מסי ואשתו אנטונלה
ליאו מסי ואשתו אנטונלה | מסך, אינסטגרם

בעידן שבו הרשתות החברתיות מנהלות את העולם ומי ש"לא שם לא קיים", מסי חשף כיצד הוא מעביר את זמנו הפנוי: "אני מבלה הרבה זמן בטלפון שלי אבל אני לא נותן לייקים או תגובות, כי אחר כך מישהו מפרסם את זה ואז זה נמצא בכל מקום, כך שמראש אני מעדיף להימנע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי