מסי וזידאן צפו מהיציע, אינטר מיאמי הפסידה בגמר גביע ארה"ב

play
ליאו מסי הפצוע ביציע | Jason Allen/ISI Photos / Contributor
ליאו מסי היה חסר: אינטר מיאמי הפסידה בגמר גביע ארצות הברית 02:58

הפרעוש הפצוע ואלבה נעדרו, יוסטון דינמו הענישה עם 1:2 לעיני כוכב העבר ונשיא פיפ"א. הארדן, מבעלי הזוכה, חגג על הדשא

(גודל טקסט)

ליאונל מסי כבר הוסיף תואר אחד לרזומה בארצות הברית עם זכייה בגביע הליגות בחודש שעבר, אך הלילה (בין רביעי לחמישי) הפרעוש הפצוע צפה מהצד וראה את אינטר מיאמי מפסידה 2:1 בבית ליוסטון דינמו בגמר הגביע. הארגנטינאי לא משחק מאז שנפצע במהלך פגרת הנבחרות בתחילת החודש, והאורחת ניצלה עד תום את העובדה שגם ג'ורדי אלבה נעדר וסרחיו בוסקטס נשאר היחיד על הדשא מבין משולש האקסים של ברצלונה.

יוסטון, ששחקנה המוכר ביותר הוא אקס אתלטיקו מדריד וקשר נבחרת מקסיקו הקטור הררה, הענישה פעמיים במחצית הראשונה. המגן השמאלי גריפין דורסי קבע 0:1 בדקה ה-24, אמין באסי הכפיל עם פנדל כעבור תשע דקות וג'וזף מרטינס צימק בתוספת הזמן כשזה היה כבר מאוחר מדי.

"לא יכולנו לקחת סיכון עם מסי", אמר מאמן אינטר מיאמי טאטה מרטינו לאחר ההפסד, "אך הוא בוודאות ישחק שוב לפני סוף העונה" שתסתיים בעוד חודש בהנחה שהקבוצה לא תעפיל לפלייאוף. "ראיתי היום קבוצה עייפה, הפציעות הגבילו אותנו והיכולת שלנו הושפעה מכך", סיכם.

זינדין דידאן
בדרך לאנגליה? זידאן | אימג'בנק GettyImages, Hector Vivas
ג'יימס הארדן
לפחות כבעלים יש לו תואר. הארדן | רויטרס

תמונה אחת, שלוש אגדות

הבעלים דיוויד בקהאם הזמין מספר אורחי כבוד למשחק, שהוכיח שוב כי מיאמי הפכה למוקד תשומת לב מרכזי בכדורגל העולמי. שותפו מידי ריאל מדריד זינדין זידאן הגיע לצפות מקרוב, ובסיום השניים אף הצטלטמו עם מסי לתמונה של שלוש אגדות. גם נשיא פיפ"א, ג'אני אינפנטינו, נכח במשחק.

גם הצד המנצח הביא עימו אבק כוכבים למשחק, בדמותו של ג'יימס הארדן. כוכב ה-NBA ששיחק למעלה משמונה שנים ביוסטון רכש בתקופתו ברוקטס אחוזים מקבוצת הכדורגל בעיר, והלילה הוא חגג על הדשא ואף לחץ את ידי השחקנים בטקס הענקת הגביע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי