דיווח: ספרטק מוסקבה עשויה לשלם דמי שחרור כדי למנות את איביץ'

play
ועכשיו לגביע. איביץ' | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 2.10 05:12

אקס מכבי תל אביב, שיכול להשתחרר מחוזהו תמורת 900,000 יורו, מועמד במקרה שאסקבאל יפוטר. הבעלים לשעבר: "הצעתי אותו כבר ב-2021"

(גודל טקסט)

ייתכן שפתיחת העונה המצוינת של ולאדן איביץ' על הקווים של קרסנודאר תפתח לו את הדלת למועדון גדול יותר ברוסיה. אמש (ראשון) דיווח העיתונאי איבן קארפוב כי במקרה שספרטק מוסקבה תפטר את גיירמו אבסקאל היא עשויה לפנות לאיביץ', שיכול להשתחרר מחוזהו תמורת פיצוי של 900,000 יורו. האפשרות עלתה על רקע תבוסה 4:0 שספגה ספרטק אצל קריליה סובטוב אתמול, שאחריה סופרת הקבוצה ממוסקבה ארבעה הפסדים ב-10 מחזורים ורחוקה שמונה נקודות מהמוליכה – קרסנודאר של איביץ'.

מי שנדהמה לשמוע את החדשות היא אשתו של בעלי ספרטק מוסקבה לשעבר, זארמה סליחובה, שבעלה לאוניד פדון עמד בראש המועדון במשך 18 שנים וסיים את דרכו באוגוסט אשתקד.

"איביץ' היה ברשימות שלי כבר ב-2021", אמרה סליחובה לתקשורת הרוסית וחזרה לימים בהם ספרטק חיפשה מחליף לדומניקו טדסקו. "הצעתי את רוברטו דה זרבי, אבל גם איביץ' היה בין המועמדים שלי ואותם אנשים שעדיין מנהלים את המועדון אפילו לא הקשיבו לי. עכשיו הם רוצים לשלם דמי שחרור בשביל להביא את איביץ'? איזה שטויות!".

ולאדן איביץ' מאמן קרסנודאר
כבר נגע בגביע. ולאדן איביץ' | אתר רשמי, אתר רשמי קרסנודאר

מאמנה לשעבר של מכבי תל אביב צועד כאמור בפסגת הליגה הרוסית עם קרסנודאר, שבתום 10 המחזורים הראשונים היא הקבוצה היחידה שעוד לא רשמה הפסד וספגה בסך הכל שלושה שערים. אגב, לפי הדיווח של קארפוב, גם ואלרי קרפין וסטניסלב צ'רצ'סוב הוזכרו כמועמדים במקרה שספרטק תחליף מאמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי