לראשונה בהיסטוריה: מונדיאל 2030 צפוי להיות ב-3 יבשות

play
ליאונל מסי ושחקני נבחרת ארגנטינה עם גביע העולם, מונדיאל 2022 | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.10 06:02

חגיגות 100 השנים לגביע העולם יתחילו בארגנטינה, אורוגוואי ופראגוואי, ומשם ינדדו למארחות הרשמיות שיהיו ספרד, פורטוגל ומרוקו. ערב הסעודית תגיש מועמדות ל-2034

(גודל טקסט)

בשבוע הבא אופ"א צפויה להכריז באופן רשמי כי יורו 2028 ישוב לבריטניה שתארח את הטורניר יחד עם אירלנד, והערב (רביעי) נחשף על ידי יושב ראש ההתאחדות הדרום אמריקאית, כי מונדיאל 2030 יתחיל בדרום אמריקה וינדוד בהמשך להיות ברובו בספרד, פורטוגל ומרוקו.

גביע העולם, שיציין באותה שנה 100 שנים לטורניר הראשון שנערך באורוגוואי, יהיה בפעם הראשונה אי פעם בשלוש יבשות, כאשר 3 משחקי הפתיחה יערכו באורוגוואי, ארגנטינה ופראגוואי, כאשר את שאר הטורניר יארחו באירופה ועל אדמת אפריקה. בנוסף, טקס הפתיחה של הטורניר יהיה על אדמת המדינות המארחות הרשמיות, כשכל 6 המארחות – ספרד, פורטוגל, מרוקו, ארגנטינה, אורוגוואי ופראגוואי – יעפילו אוטומטית לטורניר.

עוד נחשף, כי מונדיאל 2034 צפוי להיות ביבשת אסיה או באוקיאניה, כשהמועמדת העיקרית שהודיעה כי פרשה מהמרוץ לטורניר ב-2030 היא ערב הסעודית, שם הליגה המקומית כמובן התחזקה משמעותית בקיץ האחרון, והמטרה היא להביא לשם גם את גביע העולם בעוד קצת יותר מ-10 שנים.

ליאונל מסי עם גביע העולם אחרי הזכייה של נבחרת ארגנטינה במונדיאל בקטאר
שנה חלומית תסתיים עם פרס נוסף? מסי | GettyImages, Visionhaus

המונדיאל הבא, כאמור, יערך ב-3 מדינות בפעם הראשונה אי פעם, כשארצות הברית, מקסיקו וקנדה יארחו את המשחקים ב-2026.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי