אבו פאני בישל מול פיורנטינה, מהפך אדיר ללוגאנו אצל בשיקטאש

play
מוחמד אבו פאני פרנצווארוש לצד מקסים לופז פיורנטינה | GettyImages
צפו: אבו פאני הלוהט בישל גם נגד פיורנטינה, שחזרה ל-2:2 בתוספת הזמן 02:18

קשר פרנצווארוש הכין את השני, אך האיטלקים חילצו 2:2 בתוספת הזמן, השוויצרים הפכו 2:0 בדקה ה-81 לניצחון 2:3 בטורקיה, במשחק בו שפט דוד פוקסמן. ניצחון לזוריה לוגנסק בבית של מכבי תל אביב

קבוצות: אסטון וילה
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה 2:0 לגנט במחזור השני בקונפרנס ליג, ובבית שלה זוריה לוגנסק ניצחה 0:1 באיסלנד את בריידאבליק. פרט לכך נערכו הערב (חמישי) עוד כמה משחקים, כולל עוד בישול של מוחמד אבו פאני במדי פרנצווארוש.

בריידאבליק – זוריה לוגנסק 1:0

האוקראינים ניצלו מחצית ראשונה טובה כדי להשיג ניצחון חוץ וחלפו על פני מכבי תל אביב בדרך למקום השני בבית. איגור גורבאך נגח פנימה בדקה ה-37, האקס הצהוב אדוארדו גררו השלים 90 דקות וזוריה שמרה על היתרון במחצית שנייה בה נאלצה להתגונן. האיסלנדים עדיין מחכים לנקודה ראשונה אי פעם.

בית א'

אולימפיה לובליאנה – סלובן ברטיסלבה 1:0

סער פדידה נותר על הספסל ולא שותף בהפסד נוסף של אלופת סלובניה, הפעם בבית מול הסלובקים שהודחו על ידי מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות. ולדימיר וייס החמיץ פנדל בדקה ה-28, אבל במחצית השנייה סלובן ברטיסלבה זכתה בפנדל נוסף ואותו בעט אלכסנדר צ'אבריץ' פנימה בדקה ה-55. מוסטפה נוקיץ' פספס הזדמנות להשוות בצורה דרמטית בתוספת הזמן.

קלאקסוויק – ליל 0:0

נקודה היסטורית לאלופת איי פארו, שהחזיקה מעמד עם התגוננות מפוארת מול קבוצת הצמרת מצרפת ושמרה על שער נקי. אלן וירז'יניוס נעצר במשקוף בדקה ה-57 וליל רשמה תוצאה מביכה למדי.

שחקני לוגאנו חוגגים
שחקני לוגאנו חוגגים | רויטרס

בית ד'

בשיקטאש – לוגאנו 3:2

הטורקים אמורים היו לנצח בקלות בבית, בטח אחרי שהקמרוני ונסן אבובקאר כבש צמד (38 ו-52), אבל השופט הישראלי דוד פוקסמן שלף צהוב שני לצרפתי ולנטן רוזייה (61) והאורחת משוויץ סיפקה קאמבק מפואר בתשע הדקות האחרונות. המחליפים איגנסיו אליסדה (81) ושקלצ'ים ולאדי (86) השוו, ודקה לסיום אנטו גרגיץ' בעט חזק ואריק באי הסיט עם הראש לשערו הוא. דרמת ענק ומפח נפש לבשיקטאש.

בודו גלימט – קלאב ברוז' 1:0 לברוז': האנס ונאקן (20)

בית ה'

אסטון וילה – ז'רינסקי 0:1

עומר ניראון ישב על הספסל של אלופת בוסניה וראה את הקרואטי מרקו מאריץ' מצטיין בין הקורות, אבל בדקה ה-94 הצליחה החבורה של אונאי אמרי להשיג את המגיע לה. ג'ון מקגין היה חתום על האיום ה-27 במשחק, ונגח פנימה את ההרמה של מאטי קאש בתוספת הזמן. כעת לכל הקבוצות בבית ה' יש שלוש נקודות.

אלקמאר – לגיה ורשה 0:1 לאלקמאר: ואנגליס פאבלידיס (52)

ג'ון מקגין שחקן אסטון וילה חוגג שער
ברגע האחרון. ג'ון מקגין | רויטרס

בית ו'

פיורנטינה – פרנצווארוש 2:2

פתיחת העונה הכמעט מושלמת של הקבוצה של מוחמד אבו פאני נתקלה במכשול הקשה ביותר שלה עם ביקור בפירנצה נגד אחת הקבוצות החזקות במפעל, שחילצה נקודה רק בתוספת הזמן. מלך הבישולים של הליגות באירופה עד כה, פתח כרגיל בהרכב של פרנצווארוש ובדקה ה-51 סובב מנקודת הקרן בצד שמאל אל הבלם איברהים סיסה שנגח פנימה מחמישה מטרים. את הראשון כבש הסקורר ברנבאש ורגה בדקה ה-25. אבל המחליפים של הסגולים מנעו הפסד, כאשר אנטונין באראק נגח לרשת בדקה ה-66 אחרי כדור חופשי של פביאנו פאריזי, אבו פאני הוחלף דקה לאחר מכן וג'ונתן איקונה איזן שלוש דקות בתוך התוספת.

צ'וקאריצ'קי – גנק 2:0 לגנק: בריאן היינן (10), ג'וזף פיינטסיל (20 בפנדל)

מוחמד אבו פאני פרנצווארוש לצד מקסים לופז פיורנטינה
שף מדופלם. מוחמד אבו פאני לפני מקסים לופז | אימג'בנק GettyImages

בית ז'

פאוק סלוניקי – איינטרכט פרנקפורט 1:2

היוונים שמרו על מאזן מושלם בזכות שער דרמטי של הבלם קונסטנטינוס קולייראקיס שתי דקות בתוך תוספת הזמן. אנדרייה ז'יבקוביץ' כבש בבעיטה חופשית מתחת לחומה בדקה ה-28 והעניק לפאוק יתרון, כשמנגד הלחץ של פרנקפורט הבשיל לשער של עומאר מרמוש המצרי בדקה ה-68, אך הגרמנים לא הצליחו לשמור על הנקודה.

אברדין – ה.י.ק הלסינקי 1:1

אור דדיה ישב על הספסל של המארחת הסקוטית, שהשיגה נקודה ראשונה בשלב הבתים הודות לשוויון של בויאן מיובסקי בדקה ה-79. גם אלופת פינלנד ציינה נקודה ראשונה ולה כבש בויאן ראדולוביץ' 20 דקות לפני כן.

שחקני פאוק סלוניקי חוגגים
עוד דרמה בתוספת הזמן. שחקני פאוק סלוניקי חוגגים | רויטרס

משחקים נוספים

בית ג'

בלקני – דינמו זאגרב 0:2

אסטנה – ויקטוריה פלזן 2:1

בית ח'

נורשלנד – לודוגורץ 1:7

ספרטק טרנבה – פנרבחצ'ה 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי