"הכוכבים שהגיעו לערב הסעודית שונאים שם כל דקה ורוצים לחזור"

play
הנדרסון, פירימנו, הכוכבים שעברו מאנגליה לערב הסעודית | עיבוד תמונה, רויטרס
צפו בשער הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו בליגת האלופות של אסיה 01:52

באנגליה טוענים: למרות המיליונים, חלק מהכדורגלנים הבכירים מתחרטים על המעבר לסעודיה אבל ייתקעו שם עד סוף החוזה

(גודל טקסט)

ערב הסעודית החלה בשנה האחרונה במהלך בניסיון להשתלט על הכדורגל העולמי. אחרי הרכישה של ניוקאסל, הגיע הקיץ הסוער שבמהלכו שורה ארוכה של כוכבי על מאירופה החליטו לשחק דווקא בליגה הזניחה במזרח התיכון, תמורת סכומי עתק, חסרי פרופורציה. זה התחיל כמובן בכריסטיאנו רונאלדו, שעבר לאל איתיחאד אחרי המונדיאל, ולאחר מכן גם קארים בנזמה, ניימאר ועוד לא מעט שחקנים בכירים עברו לסעודיה.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן אל נאסר
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן אל נאסר | GettyImages, YAZID AL-DUWIHI/AFP

כעת טוענים ב"סאן" שחלק גדול מהשחקנים שעברו לערב הסעודית מתחרטים על המעבר. "ערב הסעודית עומדת לזכות באירוח המונדיאל ב-2034, מה שאומר שיהיה עוד מונדיאל חורף, אבל הטירוף שציפו במדינה סביב הכדורגל לא בא לידי ביטוי במספרים", נכתב ב"סאן", "בנוסף, יש את המצב המביך שבו מספר רב של שחקנים – ומאמנים – רוצים לחזור הביתה.

"לפי הבנתנו, כמה כוכבים שעברו לערב הסעודית מביעים חרטה מוחלטת על המהלך, כאשר חלקם שונאים כל רגע שם. הבעיה הגדולה היא שהם ייאלצו להישאר עד סןף החוזה שלהם, שהוא בדרך כלל לשנתיים.

"בנוסף, בסעודיה יש 37 מיליון איש, אבל המגרשים יקים, עדיין. אל איתיפאק של ג'ורדן הנדרסון, שמאמן אותה סטיבן ג'רארד, שיחקה את המשחק האחרון מול 9,000 צופים, ולפני כן מול 5,000 צופים ופעם אחת 987 צופים… 11 מתוך 18 קבוצות בליגה מביאות מתחת ל-5,000 צופים למשחק, שתיים עם 2,000 ומטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי