איטליה הביסה את מלטה, הונגריה קרובה ליורו, גם דנמרק ניצחה

play
ניצחון קליל לאלופת אירופה. ברארדי ובארלה | רויטרס
צעד גדול לעבר היורו: צמד של ששקו הוביל את סלובניה ל-0:3 על פינלנד 01:40

ברארדי כבש צמד ב-0:4 הקליל של האזורי, הונגריה גברה על סרביה 1:2. אוקראינה - צפון מקדוניה 0:2, דנמרק - קזחסטן 1:3

(גודל טקסט)

חלון אוקטובר במוקדמות היורו נמשך היום (שבת) עם שבעה משחקים. אוקראינה ניצחה את צפון מקדוניה ואיטליה הביסה את מלטה בבית שבינתיים נשלט על ידי אנגליה. הונגריה עשתה צעד ענק לקראת היורו כשניצחה 1:2 את סרביה בקרב על ראשות בית ז' ובבית ח' דנמרק וסלובניה ניצחו והתבססו בשני המקומות הראשונים.

שחקני נבחרת איטליה, דומניקו ברארדי, ניקולו בארלה
ניצחון קליל לאלופת אירופה. ברארדי ובארלה | רויטרס

בית ג'

איטליה – מלטה 0:4

איטליה נהנתה בבארי, עברה את אוקראינה בזכות הפרש שערים עדיף וגם יש לה משחק חסר. ג'אקומו בונבנטורה בן ה-34, שחזר לנבחרת אחרי 3 שנים ורשם הופעה מספר 15, כבש את השער הראשון שלו במדי האזורי בדקה ה-23. דומניקו ברארדי הוסיף צמד (45+1, 64), דוידה פראטזי חתם (90+4) והחבורה בכחול הצליחה להשכיח את פרשת ההימורים שחלק מחברי הסגל חשודים בה.

אוקראינה – צפון מקדוניה 0:2

ניצחון חשוב לאוקראינה, שאירחה הפעם בפראג ואותתה לאיטליה שהיא לא תוותר עד הרגע האחרון על כרטיס ליורו 2024. גאורגי סודאקוב כבש ראשון בדקה ה-30, אחרי שבעיטה שלו פגעה ברגל של שחקן מקדוני, שינתה כיוון ונעצרה ברשת. אולכסנדר קרבאייב שנכנס כמחליף בדקה ה-88, חתם עמוק בתוספת הזמן, בבעיטה מכ-45 מטר אחרי שראה שהשוער האורח סטולה דימיטרייבסקי ממוקם הרחק מהשער.

שחקן נבחרת הונגריה, לואיק נגו
סחרר את ההגנה הסרבית ובישל פעמיים. נגו | רויטרס

בית ז'

הונגריה – סרביה 1:2

הונגריה ממשיכה להרשים והיא בדרך הבטוחה להשתתפות שלישית ברציפות באליפות אירופה. לואיק נגו סחרר את ההגנה האורחת ובישל לברנבש וארגה (20, משחק מוקדמות שלישי ברציפות בו הוא כובש) ורונאלד שאלאי (34), סטרחיניה פאבלוביץ' השווה זמנית (33).

בולגריה – ליטא 2:0

קמפיין הבלהות של בולגריה ומלאדן קרסטאיץ' נמשך, ואף אחד לא יופתע אם זה היה המשחק האחרון של אקס מכבי תל אביב על הקווים. פיוס שירביס כבש צמד (45, 55), אמיליוס זובאס שיחק 90 דקות וענד סרט שחור לזכר קורבנות המתקפה הרצחנית של חמאס. אנדריאן קראייב הבולגרי הורחק (42), יוני סטויאנוב ישב על הספסל ולא שותף.

שחקני נבחרת דנמרק חוגגים עם יונאס וינד (במרכז)
וינס ושחקני דנמרק חוגגים | רויטרס

בית ח'

דנמרק – קזחסטן 1:3

דנמרק השיגה נקמה ספורטיבית בקזחסטן שהדהימה אותה בסיבוב הראשון, אבל חשוב מכך: התרחקה מהיריבה שלה הערב ומפינלנד בבית הכל כך צמוד הזה. יונאס וינד (36) קבע 0:1, לפני שרוברט סקוב הבקיע צמד (45+2, 48). יאן וורוגובסקי צימק (58).

סלובניה – פינלנד 0:3

סלובניה עשתה צעד גדול בדרף להשתתפות ראשונה מאז 2000 ושנייה בסך הכול. בנימין ששקו הפנטסטי כבש צמד בדקות 18 (פנדל) ו-26 ונתן לנבחרת המקומית הרבה אוויר לקראת ההמשך, ואריק יאנז'ה חתם בדקה ה-92.

צפון אירלנד – סן מרינו 0:3 לצפון אירלנד: פול סמית' (5), ג'וש מאגניס (11), קונור מקמנאמין (81)

אליפות אירופה 2024 תתקיים בגרמניה. היא תצא לדרך ב-14 ביוני ותסתיים ב-14 ביולי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי