רונאלדו אותגר להגיע לאלף שערים בקריירה: "תלוי במוטיבציה"

play
כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ נבחרת פורטוגל | רויטרס
רונאלדו כבש צמד, פורטוגל ביורו עם 2:3 על סלובקיה 02:14

הכוכב הגיע ל-125 כיבושים בנבחרת פורטוגל וסיפר שנשיא פורטו הציב לו יעד: "מרגיש טוב פיזית, מאמין שאגיע ל-900". וגם: המספרים הבלתי נתפסים אחרי גיל 30

(גודל טקסט)

הספסול במונדיאל בקטאר מרגיש כמו זיכרון רחוק, ובקמפיין מוקדמות היורו כריסטיאנו רונאלדו שוב חזר לחייך בנבחרת פורטוגל. הסלסאו שמרו על מאזן מושלם בשבעה משחקים עם 2:3 על סלובקיה אמש (שישי), ולצד צרפת ובלגיה הפכו לראשונים שמבטיחים מקום בגרמניה בקיץ הבא. לפני המשחק נערך לרונאלדו טקס על הגעתו ל-200 הופעות במדים הלאומיים, והוקרת התודה שלו הייתה צמד בדרך ל-125 שערים בינלאומיים – יותר מכל אחד אחר בהיסטוריה.

אם לא די בכך, אז לרונאלדו בן ה-38 יש 73 שערים בנבחרת אחרי גיל 30, וזה יותר ממלך השערים בכל הזמנים ובכל הגילאים של 176 נבחרות בעולם – כולל כמה בכירות כמו צרפת, גרמניה, איטליה, אנגליה, ספרד והולנד. אז האם הפנומן מתכוון לעצור? זה ממש לא הכיוון: "אני מרגיש טוב פיזית, נהנה גם בנבחרת וגם בקבוצה".

כריסטיאנו רונאלדו, חלוץ נבחרת פורטוגל
היורו האחרון שלו? כריסטיאנו רונאלדו | רויטרס

רונאלדו סיפר כי נשיא פורטו הציב בפניו אתגר להגיע לאלף שערים בקריירה – רף לא פשוט בהתחשב בעובדה שיש לו בינתיים "רק" 857 כיבושים. "זה יהיה די קשה, אבל תלוי באיך אהיה מנטלית וכמה מוטיבציה תהיה", סיפר הכוכב, "לפני שאגיע לאלף אני צריך קודם להגיע ל-900 שערים, מאמין שאת זה אני אצליח לעשות".

המאמן רוברטו מרטינס גם הוא היה במצב רוח מרומם אחרי ההעפלה ליורו ואמר: "לסיים קמפיין בלי הפסדים זה חשוב ואנו בדרך הנכונה. אני לא מופתע מהכישרון בסגל, אבל המחויבות לנבחרת היא הפתעה נעימה. מה שאנו צריכים לעשות עכשיו זה לסיים הכי טוב שיש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי