טוכל מאבד את חדר ההלבשה בבאיירן מינכן? "לא קורא דיווחים על עצמי"

play
חייב ניצחון בשביל להרגיע את הרוחות. טוכל | צילום מסך, באיירן מינכן
צפו: באיירן מינכן ספגה בדקה ה-95 ועפה מהגביע הגרמני בבושת פנים 02:00

בגרמניה טוענים שהשחקנים מאבדים אמון במאמן שממדר אותם, טוכל טוען לפני המשחק מול דורטמונד: "הכל בסדר בקבוצה, אחרת לא הייתה יכולה להיות לנו עונה כזאת" (שבת, 19:30, ספורט2)

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

באיירן מינכן תפגוש את בורוסיה דורטמונד בשבת למשחק המרכזי של הבונדסליגה (19:30, ספורט2), ובעוד דורטמונד תגיע אחרי העפלה לסיבוב הבא בגביע הגרמני, באיירן תרשום שנה נוספת בה היא לא זוכה בתואר שהיא רגילה לזכות בו, אחרי הדחה מפתיעה במיוחד לזארברוקן מהליגה השלישית בגרמניה.

באיירן תחסר לא מעט שחקנים, כשיוזואה קימיש שהורחק ב-0:8 על דרמשטאדט, מתייס דה ליכט ואולי אפילו לאון גורצקה יעדרו, אבל תוכל להתנחם בעובדה שכבר עשרה משחקים רצופים בכל המסגרות היא לא הפסידה לדורטמונד, כשהניצחון האחרון במסגרת הליגה של הצהובים-שחורים היה אי שם בנובמבר 2018. דניאל פרץ צפוי לשבת על הספסל, בוודאי אחרי שובו של מנואל נוייר להרכב.

אחרי ההפסד בגביע, המאמן תומאס טוכל ספג ביקורת חריפה על היכולת של קבוצתו, כשגם תומאס מולר העביר ביקורת על חבריו. "היינו מאוכזבים מאוד", הודה טוכל, "המטרה שלנו הייתה לנסוע לברלין ולזכות בגביע. ייקח לנו זמן לעכל את זה, אבל אין סיבה עכשיו להישבר או להפנות אצבע מאשימה.

"כמובן שתהיה ביקורת, כשאתה חותם באיירן אתה הולך על כל התארים. אנחנו יודעים מה מצבנו, מה אנחנו עושים ומה צריך לעשות כדי להשתפר. אני לוקח על הפסד באופן אישי".

מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל
חייב ניצחון בשביל להרגיע את הרוחות. טוכל | צילום מסך, באיירן מינכן

בגרמניה דווח ש"מתחיל שבר בין טוכל לשחקנים, בקרב שחקנים עולה ביקורת על היכולת ועל חוסר השיפור מאז שטוכל הגיע במרץ, והטענה היא שרבים מרגישים מוזנחים כי אחרי האסיפות הוא נוהד לשוחח באופן פרטי רק עם כמה שחקנים בודדים, כמו לירוי סאנה והארי קיין, ושאר השחקנים מתבשרים שהם בהרכב או לא רק משיחות עם עוזר המאמן זולט לב.

על הדיווחים על מתיחות בינו לבין שחקנים בחדר ההלבשה: "אני לא קורא דיווחים על עצמי. למה לי? יש לי חלק בניצחונות, ויש לי חלק בהפסדים. הכל בסדר מבחינה פנימית, אחרת לא היינו יכולים לעשות עונה טובה כמו שיש לנו עד עכשיו. הפסד, מריר ככל שהיה, לא ישנה את זה. חשוב להישאר רגועים ולהמשיך ביחד".

טוכל לא התייחס לדיווחים על חזרה אפשרית של ג'רום בואטנג, ואמר על החלון של ינואר: "החורף זה החורף, המחשבות הן רק על המשחק הבא, למצוא פתרונות, לנצח ולנצח ולהישאר רעבים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי