מוריניו: "רק משוגע כמוני יעזוב את ריאל מדריד. אשמח לאמן בסעודיה"

play
הפנים אומרות הכל. מוריניו | GettyImages
קליפ סיכום השבוע, 22.11 04:35

ז'וזה מוריניו התייחס לעתידו בריאיון נרחב וגם דיבר על הביקורת שהוא סופג ברומא: "אמרו שהדרך שלנו לגמר הליגה האירופית היתה קלה מדי"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו התרחק מעט מאור הזרקורים בשנים האחרונות, בעיקר מאז שמונה למאמן של רומא. אבל כשהמאמן הפורטוגלי מדבר זה תמיד מעניין. בריאיון שערך אמש ל-TG2 התייחס הפורטוגלי לעתידו וסיפק ציטוטים מעניינים גם לגבי ריאל מדריד האקסית שלו.

מוריניו התייחס לקרלו אנצ'לוטי בריאל מדריד ואמר: "נבחרת ברזיל? רק מאמן משוגע עוזב קבוצה כמו ריאל מדריד והמשוגע הזה הוא אני. אחרי שלוש שנים בריאל מדריד, הנשיא רצה שאשאר, אבל אני החלטתי לעזוב. משוגע. אני חושב שגם אנצ'לוטי צריך להישאר שם, הוא המאמן המושלם לריאל מדריד".

ז'וזה מוריניו מאמן רומא
ז'וזה מוריניו מאמן רומא | אימג'בנק GettyImages, Simone Arveda

הפורטוגלי לא פסל את האפשרות שיאמן בעתיד גם בסעודיה כשאמר: "אם לומר את האמת, אני חושב שיום אחד אאמן שם. אבל כשאני אומר יום אחד, אני לא מתכוון למחר או מחרותיים".

על הביקורת שהוא סופג ברומא: "אנחנו מקבלים ביקורת קשה ולא בצדק. רומא מקבלת ביקורת וגם מוריניו. רק לשם דוגמא, כתבו ש'המסע שלנו לגמר הליגה האירופית היה קל מדי'. תראו מה זלצבורג וסוסיאדד עושות בליגת האלופות. תראו את לברקוזן. אני חושב שהמשחק האחרון שהיא הפסידה היה מול רומא. אם היה פה מאמן אחר, הסיפור היה אחר לגמרי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי