עדיין מושלמת, ובורחת לליגה: 1:2 לפ.ס.וו על פיינורד במשחק העונה

play
שחקני פ.ס.וו איינדהובן | GettyImages, OLAF KRAAK/ANP/AFP
צפו: פ.ס.וו ניצחה 1:2 את פיינורד, שהחמיצה ממצב קורץ בתוספת הזמן 01:40

הקבוצה של פטר בוס עדיין ללא מעידה אחרי 14 מחזורים בליגה ההולנדית והפער מהאלופה גדל ל-10 נקודות. סאיברי ובוסקאלי כבשו, חימנס צימק

(גודל טקסט)

העונה החלומית של פ.ס.וו איינדהובן נמשכת, ונדמה שהשבוע האחרון היה המוצלח שבהם. אחרי שהבטיחו העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות ברביעי עם מהפך ו-2:3 על סביליה, היום (ראשון) ההולנדים ניצחו בחוץ 1:2 את פיינורד במשחק העונה ופתחו מהמוליכה פער של עשר נקודות. הקבוצה של פטר בוס עדיין מושלמת אחרי 14 מחזורים, עם מאזן שערים בלתי נתפס של 6-50.

השעה הראשונה ברוטרדם לא הניבה שערים, ובדקה ה-65 הגיע השער הראשון מרגליו של איסמעל סאיברי. קשר נבחרת מרוקו, שגם הבקיע את השער הראשון בקאמבק בספרד, גלגל את הכדור לרשת אחרי הגבהה של יוהאן בקאיוקו. כעבור שלוש דקות אוליבייה בוסקאלי נגח פנימה מהרמת קרן את ה-0:2.

החלוץ הלוהט של פיינורד, סנטיאגו חימנס, צימק את התוצאה בדקה ה-81 באדיבות הדיפה רעה של וולטר בניטס לתוך הרשת, אך האורחת הצליחה לשמור על ההובלה עד לסיום בדרך ליתרון דו ספרתי בפסגת הטבלה.

פטר בוס, מאמן פ.ס.וו איינדהובן
עונה חלומית. פטר בוס | רויטרס

פ.ס.וו כאמור הבטיחה את עלייתה לשמינית גמר האלופות, אך לא תוכל לעקוף את ארסנל במחזור האחרון ותסיים במקום השני. פיינורד הודחה מהמפעל אחרי הפסד ביתי לאתלטיקו מדריד והיא תנשור לליגה האירופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי