מסי ישחק עד גיל 47? "רוצה לראות אותו גם במונדיאל 2034"

נשיא פיפ"א, ג'יאנו אינפנטינו, התראיין בספרד וסיפר על הרצון שהפרעוש ישתתף בכל אליפויות העולם הבאות: "שימשיך כמה שיותר - ב-2026, 2030, בערב הסעודית ועד מתי שירצה"

(גודל טקסט)

הזכייה של ליאונל מסי לפחות קצת פחות משנה במונדיאל בקטאר עם נבחרת ארגנטינה עשוי היה להיות אקורד הסיום של הפרעוש באלביסלסטה, אולם השחקן האגדי כבר פיזר לא מעט הצהרות שהוא לא רק ישחק בקופה אמריקה בקיץ הקרוב, אלא גם ילבש את מדי הנבחרת במונדיאל 2026 שייערך בארצות הברית, מקסיקו וקנדה. הארגנטינאי המשחק בליגת ה-MLS האמריקאית בקבוצת אינטר מיאמי, עתיד להתאחד עם חברו לשעבר מברצלונה, לואיס סוארס, וכבר מספר שנים חושב כיצד הוא עוטף סביבו אנשים שהוא אוהב לשחק איתם לקראת סוף הקריירה.

מסי בן ה-36 אמנם לא הצהיר או רמז לקראת פרישה, אך נראה כי המונדיאל בעוד כשנתיים וחצי עשוי להיות קו הסיום לקריירה המפוארת ביותר בתולדות הכדורגל. על אף המחשבה והגיל של הפרעוש, נראה כי לנשיא פיפ"א, ג'יאני אינפנטינו, יש תוכניות אחרות ורחוקות הרבה יותר מ-2026.

שחקן השנה בעולם לשנת 2023 ליאונל מסי עם נשיא פיפ
רוצה אותו גם ב-2034 בערב הסעודית. אינפנטינו ומסי | רויטרס

"אני רוצה לראות את מסי משחק בגביע העולם הבא, גם בזה שאחריו שייערך במרוקו, פורטוגל וספרד, ואפילו במונדיאל של 2034", אמר אינפנטינו בריאיון לתקשורת הספרדית. "אני רוצה שהוא ימשיך לשחק כמה שיותר וכמה שהוא רוצה". הרצונות של נשיא פיפ"א וההחלטות של מסי הן לחוד כמובן, אך במידה וייבחר באמת להמשיך לשחק עד 2034 ולקחת חלק במונדיאל שעתיד להיות בערב הסעודית, הנציגה היחידה לאירוח, הוא ישחק שם בגיל 47.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי