"המעריצים של רונאלדו יכעסו עלי, אבל מסי השחקן הכי גדול בהיסטוריה"

play
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן אל נאסר | GettyImages, YAZID AL-DUWIHI/AFP
צפו באירוע החריג: כריסטיאנו רונאלדו סחט פנדל וביקש מהשופט לבטל אותו 01:32

אקס צ'לסי הסביר: "אני לעולם לא אטיל ספק או אכפיש את כריסטיאנו ואת מה שהוא השיג כשחקן וכאדם, אבל עבורי זו בחירה פשוטה"

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי נמצאים בשלהי הקרירה ומתקרבים לפרישה מכדורגל, אך השאלה מי מהם הוא השחקן הכי גדול בכל הזמנים ממשיכה להעסיק את חובבי הענף. אם אתם שואלים את אקס צ'לסי ונבחרת ניגריה, קשר העבר ג'ון אובי מיקל, התשובה לכך ברורה וחד משמעית.

אובי מיקל אמר בפודקאסט שלו: "רונאלדו הוא שחקן כדורגל פנטסטי. אני לעולם לא אטיל ספק או אכפיש את מה שהוא השיג בקריירה שלו כשחקן וכאדם, אבל השחקן הכי גדול בכל הזמנים הוא מסי, זה פשוט. עבורי, מסי הוא השחקן הכי טוב בהיסטוריה. יכול להיות שמעריציו של רונאלדו יכעסו, אבל זו דעתי".

מסי, רונאלדו | אתר רשמי, צילום מסך

כידוע, מסי ורונאלדו ייפגשו פעם נוספת – הפעם זה יקרה בפברואר 2024, במסגרת משחק ידידות שייערך בערב הסעודית ויפגיש את אינטר מיאמי עם אל-נאסר. בסעודיה כבר מיתגו את המפגש המסקרן עם הטייטל המחייב: "הריקוד האחרון" – רמז שאולי מדובר בפעם האחרונה שצמד היריבים הגדולים יעלו יחד לאותו דשא.

השניים נפגשו עד היום 37 פעמים. מסי ניצח 17 משחקים, רונאלדו ניצח 11 משחקים ותשעה נוספים הסתיימו ללא הכרעה. שניהם כבשו 23 שערים במפגשים הללו. המפגש האחרון היה בינואר 2023, כשפריז סן ז'רמן של הפרעוש פגשה קבוצת כוכבים סעודית וניצחה 4:5. כוכב נבחרת ארגנטינה כבש בדקה השלישית של אותו משחק, בעוד כוכב נבחרת פורטוגל השיב עם צמד.

בפרק נוסף של הפדוקאסט שלו, ביקר לאחרונה אובי מיקל את המאמן הישראלי אברהם גרנט שכזכור אימן אותו בצ'לסי בעונת 2007/08. הניגרי אמר: "מבחינתי, הוא כלל לא היה מנג'ר. הוא לא היה מנג'ר כי לא היה לו מושג מה הוא עושה. שום מושג. היה לו מישהו שמעביר את האימונים, וכל מה שהוא עשה זה לבוא ולספר לנו סיפורים על מייקל ג'ורדן. אבל זה עבד לו – הוא הביא אותנו לגמר ליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי