שמונה נציגים לצ'לסי, ומי בחוץ? הרכב כל הזמנים שמוריניו בחר

הפורטוגלי התבקש לבנות הרכב חלומות רק עם שחקנים שאימן. רונאלדו לצד כוכבים רבים מהבלוז, קסיאס, ראמוס וזלאטן בין המנופים

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו אמנם כבר רחוק משיא קריירת האימון שלו, אך במבט לאחור הוא אימן את כמה מהקבוצות הטובות באירופה בשני העשורים האחרונים ואת הכוכבים הגדולים ביותר. ביום שני הקרוב יתארח הפורטוגלי בפודקאסט של חניכו לשעבר בצ'לסי ג'ון אובי מיקל, ולקראת הפרק התבקש מאמנה של רומא כיום לבחור את הרכב כל הזמנים מתוך השחקנים שאימן.

על פני שתי הקדנציות, צ'לסי היא הקבוצה שאותה מוריניו אימן יותר מכולן מאז יצא מפורטוגל. המיוחד החליט לשמור אמונים לבלוז, ובחר בלא פחות משמונה שחקנים ששיחקו תחתיו בסטמפורד ברידג'. אחד מהם הוא ריקרדו קרבאליו ששיתף פעולה עם מוריניו גם בריאל מדריד, ולבלאנקוס היו שני נציגים נוספים בהרכב – מסוט אוזיל וכריסטיאנו רונאלדו. את ה-11 השלים חאבייר סאנטי, קפטן אינטר בעונת הטרבל ב-2009/10.

באופן טבעי, לא מעט אגדות כדורגל ושמות בכירים נותרו מחוץ להרכב, ביניהם איקר קסיאס שכזכור הסתכסך עימו בשנה האחרונה במדריד. שמות נוספים שלא נכללו ב-11 הם סרחיו ראמוס, לוסיו, צ'אבי אלונסו, דקו, ווסלי סניידר, סמואל אטו, קארים בנזמה וזלאטן איברהימוביץ'.

ההרכב המלא: פטר צ'ך, חאבייר סאנטי, ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו, וויליאם גאלאס, קלוד מקללה, פרנק למפארד, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, אדן הזאר, דידייה דרוגבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי