"רובין הוד של רוסיה": האימונים של איביץ' הפכו למוקד עלייה לרגל

play
מאמן קרסנודאר ולאדן איביץ' | אתר רשמי, קרסנודר
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום, 15.12 05:23

מוסטובוי רוצה להתמחות אצלו, הפרשנים מכתירים אותו כמאמן הטוב במדינה. אקס מכבי תל אביב הפך למודל: "הכוכב האמיתי של קרסנודאר"

(גודל טקסט)

בהתחלה הרימו גבה כשבחרו בו, אחר כך פקפקו גם כשפתח את העונה בסערה, אבל נראה שולאדן איביץ' כבר הפך כמעט לקונזצנזוס ברוסיה.

מאמן מכבי תל אביב לשעבר מוביל את קרסנודאר למקום הראשון בליגה אחרי 18 מחזורים, מעל קבוצות עשירות יותר כמו זניט סנט פטרסבורג ודינמו מוסקבה. על האהדה וההערכה לה הוא זוכה ניתן ללמוד מההצהרות של אלכסנדר מוסטובוי, שחקן העבר האגדי, שעושה הסבה לתחום האימון, עובר קורס מאמנים בימים אלו ומנסה להתתמחות אצל איביץ' בקרסנודאר.

"יהיה מעניין מאוד לראות את האימונים של איביץ', ואני מקווה שהוא יסכים שאלמד ממנו. אין ספק שיש הרבה מה ללמוד ממנו", אמר מוסטובוי לתקשורת הרוסית.

באחד האתרים נערך פאנל פרשנים בו נשאלו מיהו המאמן הטוב בליגה, ואיביץ' קיבל את כל הקולות. "מי עוד יכול להיות הטוב בליגה חוץ ממנו? בהתחשב בהישגים שלו עם תקציב הרבה יותר נמוך משל הקבוצות הגדולות, אפשר להגדיר אותו בתור 'רובין הוד של רוסיה'", כתבו.

מאמן קרסנודאר ולאדן איביץ'
מאמן קרסנודאר ולאדן איביץ' | אתר רשמי, קרסנודר

שחקן ספרטק מוסקבה לשעבר אדוארד מור אמר ש"איביץ' הוא הכוכב האמיתי של קרסנודאר. הוא הארכיטקט מאחורי ההצלחה. מדובר במאמן מנוסה שזכה בתארים במדינות אחרות ויודע מה נדרש כדי לזכות באליפות. הוא הנהיג בקרסנודאר שיטה מובהקת וברורה, של כדורגל מאוזן ומאורגן מאוד. הייתי רוצה לראות מה הוא עושה באימונים כדי להבין מה עומד מאחורי ההצלחה הזו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי