שיחק עם רונאלדו ומסי – והכריע מי מהם שחקן יותר גדול

מסי, רונאלדו | אתר רשמי, צילום מסך

פאבלו סראביה החמיא לשני הכוכבים הגדולים: "ניסיתי ללמוד באימונים, חלום שמתגשם לשתף איתם פעולה", לא שכח לפרגן גם לניימאר ("מעולם לא ראיתי דבר כזה") ומה הייתה תשובתו לגבי הגדול מכולם?

קבוצות: וולבס
(גודל טקסט)

קשר וולבס פאבלו סראביה התבקש לקבוע מי לדעתו יותר גדול – ליאו מסי או כריסטיאנו רונאלדו. כידוע, הספרדי שיתף פעולה עם הפורטוגלי בריאל מדריד ועם הארגנטינאי בפ.ס.ז'.

תחילה סיפר סראביה על הזכות לשחק לצד שחקנים כל כך גדולים: "לשתף איתם פעולה זה מדהים, ממש חלום שמתגשם. כשאתה מתאמן ומשחק עם שחקנים ברמה הזו, אתה לומד הרבה. הם שחקנים מדהימים וניסיתי ללמוד מהם ככל האפשר, בעיקר באימונים. חשוב לי לציין שמחוץ למגרש שניהם אנשים מאוד טובים וזה משהו שלמדתי ממנו בעצמי ושארצה להעביר לבן שלי".

כריסטיאנו רונאלדו | GettyImages

כשהתבקש לבחור, הספרדי התקשה אבל בסופו של דבר השיב: "זו שאלה מאוד קשה אבל אני אבחר בכריסטיאנו. הלך הרוח והרצינות שלו – זה דבר שהוא פשוט מדהים. לגבי מסי, אין מישהו שלא מודע לאיכויות שלו, לבישולים ולשערים וליכולת למצוא פתרונות על המגרש".

בשלב הזה, הקשר הכניס למשוואה גם את ניימאר והרעיף שבחים: "היכולת שלו להיות שונה משאר השחקנים, לעשות מה שהוא רוצה עם הכדור, מעולם לא ראיתי דבר כזה".

מסי חוגג עם סראביה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי