שכח מארסנל? "המועמדות לאליפות הפרמיירליג הן מנצ'סטר סיטי וליברפול"

play
ז'וזה מוריניו | GettyImages, Michael Regan
הבעיטה החופשית המושלמת של רפאלוב, הריקוד של לברקוזן: צפו בשערי השבוע 02:28

ז'וזה מוריניו שיתף בפודקאסט של ג'ון אובי מיקל את דעתו על מרוץ הצמרת בליגה האנגלית, והתעלם מקיומה של מוליכת הטבלה: "היא לא תזכה"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו ורומא חווים עונה בינונית למדי עם העפלה רק לשלב הנוקאאוט מהמקום השני בליגה האירופית, ומפגש שלישי רצוף עם פיינורד, כאשר במסגרת הליגה האיטלקית, הג'אלורוסי במקום השמיני בלבד, אך רק מרחק 3 נקודות מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. אחרי שדחה על הסף דיווחים למעבר לערב הסעודית ונבחרת ברזיל, "המיוחד" שינה מעט מתדמיתו כשהחל להתראיין הרבה יותר לגופי תקשורת שונים באירופה, ביניהם הפודקאסט של ג'ון אובי מיקל, מי שהיה שחקנו לשעבר בימיו כמאמן צ'לסי.

בין שחקני העבר של הבלוז ומאמניו במהלך הקריירה של הקשר האחורי לשעבר, אפשר היה למצוא את הפורטוגלי שהוכיח שהוא עדיין שומר חסד לצ'לסי וזוכר את היריבות עם ארסנל של ארסן ונגר. "מי פייבוריטית לזכות באליפות הפרמיירליג? הייתי נותן 51% למנצ'סטר סיטי ו-49% לליברפול", סיפר מוריניו כשנשאל על מרוץ האליפות באנגליה.

כמובן שהמשתתפים בפודקאסט של מיקל הופתעו שמוליכת הטבלה ארסנל לא נכללה ברשימת המועמדות של "המיוחד", אך זה דאג להגיב מיד כשנשאל האם הוא חושב שהתותחנים יוכלו להתמודד עד הסוף על תואר: "לא", בזלזול רב.

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי, מול מאמן ארסנל, ארסן ונגר
לא מאמין בקבוצה לשעבר של ונגר. מוריניו | אימג'בנק GettyImages

בשבת הקרובה (19:30, ספורט1) מוליכת הפרמיירליג ארסנל תתארח באנפילד לקרב צמרת מול ליברפול על המקום הראשון בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי