"מדפיסה" כסף: רד בול זלצבורג בדרך להשלמת עסקת ענק נוספת

play
אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער | GettyImages, Eurasia Sport Images
זומר פישל בבכורה, אך אינטר ניצחה 3:4 את זלצבורג וגלוך בדקה ה-90 02:51

בזמן שגלוך מבוקש על ידי שלל מועדונים וביניהם וילה, גם חברו מטריף את אירופה: צ'לסי עוקבת ב"אובססיביות", רומא הגישה הצעה וברצלונה, ארסנל ואינטר כבר פנו לנציגיו. האוסטרים ימכרו את שניהם בקיץ?

(גודל טקסט)

שחקני רד בול זלצבורג ממשיכים להלהיב את המועדונים הגדולים באירופה ואוסקר גלוך הוא לא היחיד שמעורר עניין רב בליגות הבכירות. כזכור, לא מעט קבוצות הוזכרו בהקשר של הישראלי, כשלאחרונה דווח באנגליה שמי תנסה לצרפו היא אסטון וילה. בינתיים, גם חברו לקבוצה, המגן  בן ה-21 עמאר דדיץ', מוזכר כמי שעשוי לעשות בקרוב קפיצת מדרגה ולעזוב את אוסטריה.

באנגליה נכתב כי ברצלונה, ארסנל ואינטר כבר פנו לנציגיו של השחקן, כאשר גם ניוקאסל נמצאות בתמונה ועוקבות אחר הבוסני. קבוצה נוספת שסימנה את דדיץ' וצפויה לנסות להחתימו היא צ'לסי, ששלחה סקאוט לכל משחקי ליגת האלופות של זלצבורג וכן לארבעה משחקי ליגה העונה.

עמאר דדיץ' | Franz Kirchmayr / Contributor

דדיץ' בן ה-21 יכול לשחק בשני הצדדים ולמרות גיל והצעיר הוא הקפטן של זלצבורג. העונה הוא הבקיע חמישה שערים ובישל שלושה ב-25 הופעות בכל המסגרות. בקיץ האחרון רומא של ז'וזה מוריניו ניסתה להחתימו והציעה לאלופת אוסטריה כ-25 מיליון יורו, אך נתקלה בסירוב ולא מן הנמנע כי היא תנסה את מזלה שוב בחורף הקרוב או בקיץ הבא. לשחקן חוזה עד 2027, ובדומה לגלוך גם הוא אמור להימכר בקיץ תמורת עשרות מיליונים ולהצטרף לרשימת העסקאות המפוארות של המועדון שכוללת בין השאר את ארלינג הולאנד וסאדיו מאנה.

עוד באותו נושא: אוסקר גלוך, עמאר דדיץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי