מה נותנים לכדורגלן שיש לו הכל? "שחיתות חג המולד" בסעודיה

play
החיים הטובים. ג'ורג'ינה וכריסטיאנו | צילום מסך, אינסטגרם
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.12 06:53

שעונים בחצי מיליון דולר, רכבי בוגאטי יוקרתיים, חופשות מטורפות: אילו מתנות מקבלים הכדורגלנים המיליונרים מהבעלים בליגה הסעודית לכבוד כריסמס?

(גודל טקסט)

עבור חלק מהכדורגלנים שמקבלים את המשכורות הגדולות בעולם שמוצעות בערב הסעודית, חג המולד כבר הגיע, עם עצם החתימה על החוזה השמן, אבל כנראה שזה לא מספיק. כוכבי על כמו כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, אנגולו קאנטה וריאד מחרז התפתו כולם להחליף את הליגות הבכירות באירופה במדבר הסעודי ולחתום על עסקאות ענקיות, אבל כנראה שזה לא מספיק.

"סאן" האנגלי מספר מהן מתנות חג המולד המחולקות על ידי הבוסים של הליגה כדי לומר תודה לכוכבים שהגיעו, וזה בהחלט שדרוג מאסיבי מהמתנות המסורתיות, כמו זוג גרביים חדשים או נעלי בית נוחות. כריסטיאנו רונאלדו לדוגמה, חובב רכבי היוקרה, יצטרך לפנות קצת מקום בחניה באחוזה שלו – מכיוון שכמה מהקבוצות המובילות בליגת המקצוענים הסעודית מחלקות לשחקנים הבכירים שלהן רכבים כמו פרארי SF90 ספיידר, בוגאטי ולמבורגיני.

כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגס
החיים הטובים. ג'ורג'ינה וכריסטיאנו | צילום מסך, אינסטגרם
רכבי בוגאטי ברחובות פריז
רכבי בוגאטי, במלון פאר בפריז. מה עוד צריך? | אימג'בנק GettyImages

היו גם הזמנות לשעוני אולטרה-לוקס מחברות יוקרה – שעוני ג'ייקוב ו-C Bugatti Chiron, הנמכרים במחיר עצום של 300,000 ליש"ט, ודגמי Chopard L.U.C Lunar הנמכרים בסביבות 53,000 ליש"ט – שהגיעו ללא מעט כוכבים. "יש לנו כוכבים ברמה הגבוהה ביותר, והם ראויים לדברים נדירים, ואנחנו רוצים להראות להם שמתייחסים אליהם כייחודיים, כי הם ייחודיים", אמר המקור הסעודי ל-SunSport.

הייתה גם הזמנה ענקית של תיקים יוקרתיים מאיב סן לורן ומזוודה של גלוב-טרוטר שנמכרת במחיר של 5,500 ליש"ט. "חג המולד הולך להיות טוב מאוד עבור חלק מהשחקנים ואנשי הצוות", הוסיף בחיוך.

בעוד ליגת המקצוענים הסעודית ממשיכה לצמוח ולמכור את עצמה ליותר כוכבי על – במיוחד עם חלון ההעברות שייפתח מחדש בחודש הבא – ראשי הליגה היו להוטים לשמור על כולם, משחקנים ועד סגל, במצב רוח חיובי במהלך התקופה החגיגית.

קודאדו, האיים המאלדיביים
חופשות במקומות היוקרתיים בעולם. המלדיביים | אתר רשמי, KudadooMaldives, טוויטר
שחקן אל איתיחאד, קארים בנזמה
שחקן אל איתיחאד, קארים בנזמה | GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media

קונה אישי שמתמחה בעבודה עם אנשי עסקים ואנשי VIP בכירים, טען שהוא קיבל תקציב של 3.1 מיליון ליש"ט כדי להבטיח שלכולם יהיה תמריץ אחרי שיחזרו מהחופשה.

חלקם יחולקו חבילות נופש לפריז, הכוללות שהות בסוויטות הנשיאותיות של אחד המלונות האקסקלוסיביים של בירת צרפת, וכן טיולי שמש לאי פרטי באיים המלדיביים.

"בחבילות נופש מסוימות לשהייה בפריז למשל, אחת מהן היא חופשה של שבוע באחת מהסוויטות הנשיאותיות של מלון פריז פור סיזנס ג'ורג' החמישי, שעולה כ-15,000 ליש"ט ללילה.

"חבילה נוספת היא חמישה לילות במלון לה בריסטול, גם הוא בפריז, באחת הסוויטות שנקראות Suite Prestige Elysee, שעולה כ-6,600 ליש"ט ללילה", אמר המקור.

"השגנו להם גם חבילות לחופשות יוקרה באיים המלדיביים, באי הפרטי Kudadoo Maldives, שבו כל לילה עולה בסביבות 5,500 ליש"ט, וגם חבילה נחמדה מאוד של חופשות יוקרתיות של שבוע בלונדון ב-The Ritz בסוויטות דלוקס.

"אחת החבילות שהוזמנו היא למונקו, וכוללת חמישה לילות ב-Diamond Suite vue sur Mer במלון Hermitage Monte Carlo. במונקו קיבלנו גם כמה חבילות נחמדות להשכרת יאכטה שעלותן כ-4,000 ליש"ט ליום. יש כמה חבילות נחמדות מאוד שמחולקות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי