בני משפחת הכדורגלנית שמתה: "אלמלא מאמנה, היא הייתה חיה היום"

חקירת המוות של שחקנית שפילד יונייטד לשעבר, מאדי קיוזאק, הובילה להאשמות מצד המשפחה נגד המאמן ג'ונתן מורגן: "הוא כינה אותה פסיכופטית, קרא לה שמנה וגרם לה לחרדות רבות"

(גודל טקסט)

מקרה המוות הטרגי של שחקנית שפילד יונייטד לשעבר, מאדי קיוזאק, עדיין נמצא בכותרות באנגליה. הקשרית בת ה-27 ששיחקה במשך 4 שנים בקבוצת הנשים של הקבוצה ממרכז האי הבריטי נמצאה מתה בחודש ספטמבר בבית הוריה, כשעד היום לא פורסמה סיבת המוות. חקירת המוות שלה נדחתה מחודש אוקטובר תוך כדי תשאולים במועדון מליגת הנשים השנייה באנגליה, כשעל פי דיווחים "לא מצאו נסיבות חשודות למותה אשר היו קשורות לקבוצה".

כעת נראה שיש התקדמות כלשהי בשיתוף הפעולה בין המשטרה להתאחדות האנגליות עם המשך איסוף הראיות, כשנודע ל-FA על האשמות מצד קיוזאק נגד מאמנה ג'ונתן מורגן, אותן חשפה במכתב בפני בני משפחה שבעה חודשים לפני מותה.

במסגרת המכתב של קיוזאק היא טענה שמורגן גילה "אנטיפתיה אישית" כלפיה ובני משפחתה משוכנעים כי המאמן של שפילד תרם להידרדרות המשמעותית במצב בריאותה הנפש שלה.

בני משפחתה של מאדי קיוזאק
תוקפים את המאמן ומאשימים אותו במות הבת. משפחת קיוזאק | אימג'בנק GettyImages

"היו הרבה דברים שהטרידו אותה, אבל בסופו של דבר הכל היה קשור לג'ונתן מורגן", סיפר אביה של קיוזאק. "אנחנו יודעים שהיא הייתה חיה היום וכאן איתנו אלמלא הוא היה ממונה למאמנה". במשפחה מתלוננים שמורגן כינה את בתם "פסיכופטית" במהלך משחק, התלונן על משקל גופה וגרם לה "לחרדות רבות".

ג'ונתן מורגן מאמן שפילד יונייטד נשים
מכחיש כל טענה נגדו. מורגן | אימג'בנק GettyImages

בתגובה לאישומים מצד משפחת קיוזאק, בשפילד יונייטד ערכו חקירה בתוך המועדון וקבעו שאין ראיות להתנהגות בלתי הולמת של מורגן כלפי קיוזאק או כלפי כל שחקנית או איש צוות בקבוצה. מורגן מצדו הכחיש כל קשר למות השחקנית שלו לשעבר, כשניסה להוכיח זאת גם כשמינה אותה לסגנית הקפטנית של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי