גם היא תיכנס לכלא? אמא של דני אלבס חשפה את זהות הנאנסת

play
דני אלבס ברצלונה | רויטרס
צפו: ברצלונה ניצחה 2:3 קשה את ברבסטרו בגביע המלך 02:29

לוסיה אלבס ניסתה להוכיח את חפותו של בנה הכדורגלן והעלתה לאינסטגרם סרטון שמפר את הצו שניתן על ידי השופט שממונה על התיק

(גודל טקסט)

במטרה לעזור לבנה ולהוכיח את חפותו, לוסיה אלבס פרסמה באינסטגרם סרטון ערוך, בו ניתן לראות את הצעירה שטוענת כי הכדורגלן אנס אותה, נהנית וחוגגת עם חבריה ומשפחתה. אמו של השחקן השתמשה בתמונות מהאינסטגרם האישי של המתלוננת, זאת מבלי להתחשב בנזק הנפשי שעלול להיגרם לה וחשפה את זהותה, למרות צו מבית המשפט שאוסר על פרסום שמה.

ההחלטה של לוסיה, שהתעלמה מהצו שניתן על ידי השופט, שכאמור אוסר על הפצת כל מידע שעלול לחשוף את זהותה של המתלוננת, עשויה לעלות לה ביוקר. אסתר גרסיה, עורכת הדין של הצעירה, הגישה תלונה בהתחשב בכך שהסרטון חשף את זהותה, וטענה שזהו "פשע בוטה". הפרקליטות המחוזית של ברצלונה כבר חוקרת את האירועים ונוקטת צעדים כדי לנסות למנוע את התפשטות הסרטון.

בספרד טענו כי גברת אלבס "עשויה להיענש על חשיפת סודות ופשע נגד היושרה המוסרית של הקורבן", דבר שכבר קרה במקרים מסוג זה בעבר, במטרה לנסות להכפיש את שם הקורבן.

למזלה של לוסיה, העובדה שהיא מתגוררת בברזיל לא מאפשרת לה להישפט ולהיות מורשעת בספרד, מכיוון שהחוק קובע שיש להעמיד לדין את העובדות במדינה שבה בוצע המעשה. לפיכך, על הרשויות לברר תחילה את כתובת ה-IP שממנה פורסם אותו מידע.

אלבס נמצא בכלא כבר מינואר 2023 וכעת הוא עומד בפני משפט שצפוי להרשיעו. כזכור, לפני כשנה נעצר אלבס בחשד שביצע אונס בצעירה קטלאנית במועדון בברצלונה בדצמבר 2022. הוא מיד שוחרר מקבוצת פומאס שהתנערה ממנו. עד כה בכל העדויות שמסר בחקירותיו הכחיש בתוקף את החשדות נגדו וטען לחפותו, אולם הגרסאות שמסר השתנו מעת לעת וההחלטה להעמידו לדין התקבלה לאור עדויות וראיות משפטיות שלפי בית המשפט סיפקו עילה מהותית להאשמתו, כך דווח כאמור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי