גיראסי נפצע, והגדולות של אנגליה ממתינות לתוצאות הבדיקות

play
שחקן נבחרת ברזיל, מרקיניוס, מול שחקן נבחרת גינאה סרו גיראסי | רויטרס
צפו: דאלוט ופרננדש כבשו, מנצ'סטר יונייטד גברה 0:2 על וויגאן בגביע 01:59

הסקורר משטוטגרט נפצע בברכו במשחק הכנה של נבחרת גינאה. חשש שיחמיץ את אליפות אפריקה, ולא יוכל לעבור קבוצה בינואר

(גודל טקסט)

סרו גיראסי נפצע אתמול (שני) במשחק הידידות בו גינאה ניצחה את ניגריה 0:2, ולדיאגנוזה של הבדיקות שיעבור עשויה להיות השפעה מכריעה את המשך חלון ההעברות בליגות הגדולות באירופה.

גיראסי כבש העונה 17 שערים ב-14 משחקי בונדסליגה במדי שטוטגרט והפך למצרך מבוקש בזכות סעיף שחרור נמוך יחסית (על פי הדיווחים 17.5 מיליון יורו בלבד). בשבועות האחרונים הוזכר כמועמד למנצ'סטר יונייטד, ניוקאסל, צ'לסי, טוטנהאם וארסנל – אלא שאם פציעת הברך שלו חמורה – הוא יסיים את העונה בשטוטגרט, אולי על מיטת הטיפולים.

גיראסי שנולד בצרפת, ייצג את מולדתו בנבחרות הצעירות, אבל נענה בחיוב לזימון מנבחרת גינאה שבה נולדו הוריו. הוא נכלל בסגל לאליפות אפריקה שתצא לדרך בעוד ארבעה ימים בחוף השנהב, אבל עלול להיעדר. גינאה הוגרלה לבית ג' הקשה, ביחד עם סנגל, קמרון וגמביה.

סרו גיראסי שטוגרט חוגג
14 שערי ליגה בשמונה מחזורים. גיראסי | רויטרס

בינתיים בשטוטגרט עוקבים בעניין אחר הנעשה ונמצאים בקשר עם הצוות הרפואי של נבחרת גינאה. התקווה היא שגיראסי לא ייעדר זמן ממושך. בכל מקרה, השוואבים נהנים העונה גם מכושרו הפנטסטי של דניז אונדאב, שכבש 9 שערי בונדסליגה.

מאמן נבחרת גינאה, קאבה דיאוורה, שמקווה לא לאבד את החלוץ המוביל שלו, אמר אתמול: "הוצאתי את גיראסי כדי לשמור עליו. הפציעה לא נראתה לי קשה מדי… אני מקווה שהיא לא חמורה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי