ג'ורג'ינה צריכה להיזהר? אנה הגשימה חלום עם רונאלדו: "אני לא מאמינה!"

שחקנית הכדורגל שנחשבת ל"יפה בעולם" ומעריצה את CR7, זכתה לצלם איתו פרסומת, צברה למעלה ממיליון עוקבים חדשים ואפילו זכתה לשיתוף מהפורטוגלי. העוקבים כבר בטוחים שהם "יפים ומתאימים"

(גודל טקסט)

הכדורגלנית אנה מריה מרקוביץ' הגשימה חלום. האיש שבזכותו היא התחילה לבעוט בכדור, חלק איתה את המגרש בסוף השבוע האחרון ואפילו הצטלם איתה לפרסומת. השוויצרית שהוכתרה בפעם השלישית ברציפות ל"כדורגלנית היפה ביותר בעולם" היא מעריצה שרופה של כריסטיאנו רונאלדו, שהצטלם איתה לפרסומת לבינאנס, שהיא חברת ענק לסחר במטבעות מבוזרים.

רונאלדו הוא כאמור מושא הערצתה של היפייפיה בת ה-24, שלובשת את חולצת המשחק עם הספרה 7 רק בגללו, ועכשיו הגשימה את חלוח הילדות שלה כשזכתה לצעוק איתו יחד את קריאת ה"סייייייי" המפורסמת. "אני לא מאמינה לזה!", שיתפה אנה המרגשת את הרילס עם רונאלדו וזכתה לעשרות אלפי תגובות כמו "את ברת מזל". הרילס המשותף זכה ליותר מ-65 מיליון צפיות בסוף שבוע אחד. 

ואם זה לא מספיק, הפנומן הפורטוגלי אף שיתף את הרילס של אנה, תייג אותה וכתב: "היה לי כיף לאחרונה עם אנה ובינאנס". מעבר לתגובות הנלהבות ולשלל המעריצים שבטוחים שהם נראים כמו "זוג ממש מוצלח, גם יפים וגם מתאימים בול", נחשו כמה עוקבים עלו לאנה? קרוב למיליון, בזכות השיתוף של מלך האינסטגרם, וזה נתון פשוט מטורף. אמנם מלך השערים העולמי לשנת 2023 תפוס, אבל נראה לנו שכדאי לג'ורג'ינה להיזהר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי