הכוכב האדום מחכה להצעה: "עומרי גלזר הוא 'הנבחר' של סביליה"

play
ספג, אבל רשם הצלה גדולה במחצית הראשונה. גלזר | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1 05:00

בספרד מדווחים על עליית מדרגה נוספת בהתעניינות של האנדלוסים בישראלי, שמיועד להיות שוער ראשון. בסרביה טוענים: הכוכב האדום לא תעמוד בדרכו

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

בספרד מתעקשים ש"עומרי גלזר הוא 'הנבחר' של סביליה". על פי דיווח באתר "גול", סביליה החליטה באופן סופי ללכת על השוער הישראלי כשהמטרה היא להחתים אותו על חוזה ארוך טווח עד סוף העונה. עדיין לא ברור כמה גבוה – אם בכלל – הסיכוי שגלזר יעבור למועדון הפאר הספרדי כבר בחלון ההעברות של ינואר, אבל על פי הדיווח, במועדון כבר בחרו בגלזר בתור השוער הבכיר של הקבוצה לעתיד, ובונה עליו בתור שוער ראשון.

"סביליה עוקבת אחרי גלזר זמן רב, ולאחרונה נפלה ההחלטה לנסות להחתים אותו עד סוף העונה", כתבו בדיווח, וציינו ש"גלזר מגיע לשים סוף לבעיות של סביליה בין הקורות". מאז עזיבתו של יאסין בונו, האנדלוסים לא מוצאים מחליף ראוי בין הקורות ומאמינים שגלזר יוכל להיכנס לתפקיד.

עומרי גלזר, שוער הכוכב  האדום בלגרד
הופעה גדולה, למרות שני השערים. גלזר | GettyImages, Nikola Krstic/Eurasia Sport Images

בינתיים בסרביה משוכנעים שהכוכב האדום תסכים למכור את גלזר אם אכן תגיע פנייה רשמית. "הכוכב האדום תסכים למכור את גלזר אם תגיע הצעה טובה. מילאן בוריאן עדיין חתום בקבוצה, ואם גלזר יעזוב הוא יוכל לחזור לעמדת השוער הבכיר", כתבו אמש באתר "ALO".

כזכור, מלבד סביליה גלזר הוזכר לאחרונה כמועמד גם לריאל בטיס, ועל פי דיווח ב"אס" הוא מעורר עניין גם בקרב קבוצות פרמיירליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי