האקסית של הכדורגלן: "אם אראה אותו, זה עלול להסתיים בסקס אלים"

play
טיני סטוסל | מסך, אינסטגרם
הצעת הנישואים והפציעה שהשביתה אותו: צפו בריאיון עם אקס מכבי תל אביב 22:09

אחרי שהורידה פרופיל מאז הפרידה המתוקשרת, הזמרת המפורסמת מדברת לראשונה ומגיבה לטענות כי היא אחראית לפירוק משפחתו: "אנשים מתאהבים תוך כדי מערכות יחסים אחרות, זה דבר שקורה"

(גודל טקסט)

הזמרת הארגנטינאית המפורסמת טיני סטוסל, זוגתו לשעבר של הקשר רודריגו דה פול, נפתחה לראשונה מאז הפרידה בקיץ האחרון. כזכור, הזוג הפופולרי אישר בפומבי באוגוסט האחרוןכי החליט להיפרד, ושאין צד שלישי מאחורי ההחלטה הזו. גם הזמרת וגם שחקן אתלטיקו מדריד הודו שהפרידה מגיעה בעקבות העומס בעבודה, לוחות הזמנים השונים ובתשישות הכרוכה בעבודה מרובה. 

עכשיו, אחרי מספר חודשים של שתיקה, טיני נפתחה לראשונה ודיברה על מערכת היחסים עם דה פול. אחרי זוגיות מתוקשרת של שנה והתאהבות מטורפת, שסחפה את ארגנטינה כולה, הזמרת מודה: "הייתי שוקלת להיפגש איתו שוב אבל אני חושבת שזה לא נכון לראות אותו כרגע כי זה עלול להסתיים במין אלים".

בת ה-26 הוסיפה: "לפעמים כשאתה רואה דברים מרחוק ואחרי שעבר זמן, אתה אומר לעצמך: 'עכשיו אני מבין את הצד השני טוב יותר ומבין את עצמי ואת ההחלטה שקיבלתי'. הזמן מרפא הרבה דברים, זה עדיין לא קרה אצלי". לראייה, את התמונות המשותפות עם האקס המפורסם, היא עדיין לא מחקה והן עדיין מככבות בחשבון האינסטגרם שלה שאחריו עוקבים למעלה מ-21 מיליון איש. 

כזכור, הכדורגלן בן ה-29 סיים את נישואיו עם קמילה חומס, אם ילדיו, עוד לפני שהתחיל את הרומן עם הזמרת המפורסמת, שלמרות זאת הואשמה על ידי רבים בהרס משפחתו של דה פול. בנוסף, היו אוהדים שהאשימו אותה שהיא נושאת ברוב האשמה לכך שהקשר מקבל מעט דקות משחק ממאמנו, דייגו סימאונה, וכי היא הסיבה לכושרו הירוד.

"לא פירקתי אף משפחה. לפעמים אנשים מתאהבים תוך כדי מערכת יחסים וזה קורה. יש לי הוכחות. נמאס לי מזה. נמאס לי שאנשים מדברים איתי על זה", סיכמ הזמרת שנשמע כי היא עדיין נסערת מההאשמות על פירוק הנישואים של דה פול וקמילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי