בסנטוס בטוחים: "ניימאר ישוב אחרי שיסיים את חוזהו באל הילאל"

play
לא רק כדורגל הוא אוהב. ניימאר | אימג'בנק GettyImages, ATTA KENARE/AFP
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2 07:49

נשיא הקבוצה הברזילאית נשאל על החלוץ שגדל באקדמיית המועדון וחשף: "שוחחנו לגבי חזרתו לכאן, הוא ימשיך את החוויה בסעודיה ואז יגיע"

(גודל טקסט)

הפציעה הקשה של ניימאר במדי נבחרת ברזיל שגמרה את העונה הראשונה שלו באל הילאל הסעודית, המשיכה את הקריירה ההפכפכה של הסופרסטאר הברזילאי. החלוץ שהגיע בקיץ האחרון תמורת 90 מיליון יורו מפריז סן ז'רמן לקבוצה העשירה מערב הסעודית קיווה לפתוח ברגל ימין את החיים מחוץ לאירופה בצורה טובה יותר, אך הקרע ברצועה הצולבת ובמיניסקוס שיבשו את התוכניות של הברזילאי שנמצא גם בספק לקופה אמריקה.

לניימאר חוזה עד 2025 באל הילאל, אך יש מי שכבר לוטש עיניים אל עבר הכוכב, ורוצה בחזרתו אל מולדתו. נשיא סנטוס, מרסלו טישיירה, סיפר בראיון בברזיל כי הוא כבר פתח בשיחות עם החלוץ לגבי חזרתו למועדון נעוריו: "השיחה איתו הייתה מהירה וטובה. כדי לחזור ולשחקן כאן, הוא צריך להתאושש היטב מהפציעה שלו. הוא ימשיך את החוויה שלו בסעודיה ואז יחזור לסנטוס וישחק כאן".

ניימאר שחקן סנטוס
ההתחלה הייתה כל כך מבטיחה. במדי סנטוס | רויטרס

ההבטחה, לכאורה, של נשיא סנטוס מגיעה לאור האופציה של אל הילאל וניימאר להתיר את החוזה בשלב מוקדם יותר, כשגם בסוף החוזה ביוני 2025, השחקן והקבוצה הסעודית יכולים להאריך את ההתקשרות. לפי טישיירה, ניימאר מעוניין מאוד לסיים את הקריירה שלו בברזיל ולשוב למועדון בו גדול לפי שיתלה את נעליו, גם כדי לקבל יותר דקות לקראת מונדיאל 2026, שם ככל הנראה ישחק את משחקיו האחרונים, לפחות במדי הסלסאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי