"נוהל התאבדות" הופעל על דני אלבס: "חוששים שיעשה משהו מטורף"

שותפו לתא של מגן העבר בבית הכלא טוען שבעקבות מצבו הנפשי הירוד, תוגברה האבטחה מחשש שיפגע בעצמו. בנוסף הוא חושף את תכנית הבריחה שלו לברזיל: "לא אכפת לו להיות עבריין נמלט"

(גודל טקסט)

פרטים חדשים נחשפים על מצבו של דני אלבס בכלא. המשפט שמתנהל נגד כדורגלן ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר באשמת אונס מתקרב לשלב הסופי, אבל אלבס שיושב מאחורי סורג ובריח בקטלוניה מאז שנעצר לפני יותר משנה, מתקשה להתמודד עם הסיטואציה.

עיתונאית ברזילאית שטוענת ששוחחה עם שותפו של אלבס לתא המעצר, סיפרה כי בעקבות מצבו נפשי הירוד הוחלט בבית הכלא להכניס אותו ל"נוהל התאבדות", שכולל תגבור של האבטחה סביב תאו מחשש שיפגע בעצמו. בין היתר, הסוהרים הונחו למנוע ממנו להסתובב בצורה חופשית בחצר בית הכלא. כמו כן, מערך הסיוע הנפשי בבית הכלא נפגש עם אלבס לעיתים קרובות יותר.

על פי עדותו של השותף לתא, אלבס "מדוכא ומדוכדך, מתהלך ברחבי בית הסוהר עם הראש למטה, ונראה שמצבו קשה מאוד". לדבריו, "יש חשש אמיתי שהוא ינסה לחתוך את עצמו לעשות משהו מטורף. מיום שהסתיים המשפט (בשבוע שעבר), הצמידו לו עוד שני סוהרים שהולכים אחריו לכל מקום, כל היום".

משפט דני אלבס
משפט דני אלבס | אימג'בנק GettyImages, JORDI BORRAS/POOL/AFP

אותו שותף אישר את הדיווחים שעד היום היו בגדר שמועות, לפיהן אלבס לא משוחרר למעצר בית מחשש שיימלט לברזיל. "אם היו מאפשרים לו לצאת ממאסר, הוא היה מצליח לערוק לברזיל ולהישאר שם. במצבו, לא אכפת לו להיות עבריין נמלט. הוא בעצמו אמר לי את זה", סיפר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי