בדרך לאיחוד היסטורי? ניימאר הודה: "ניהלתי שיחות עם מסי על האפשרות לשחק יחד שוב"

ניימאר, חלוץ אל הילאל | GettyImages

לאחר שלואיס סוארס כבר הצטרף לפרעוש באינטר מיאמי, האם גם הברזילאי יחבור לשניים וירכיב מחדש את אחת מחוליות ההתקפה הקטלניות בהיסטוריה? כזכור, גם ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס משחקים בשורות הקבוצה מה-MLS

(גודל טקסט)

האם עולם הכדורגל בדרך לאחד המעברים המפתיעים שהוא ראה בשנים האחרונות? לא מעט חובבי כדורגל יסכימו ששלישיית ההתקפה שהורכבה בברצלונה מליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס היא מהגדולות ששיתפו פעולה אי פעם. מאז, הטריו הקטלני התפרק, שלושת הכוכבים הספיקו לעזוב את ספרד ועברו לשחק ביעדים שונים ברחבי העולם.

למרות זאת, בסוף השנה שעברה החליט לואיס סוארס לחבור לפרעוש ולחתום בשורות אינטר מיאמי מה-MLS, בה גם משחקים בין היתר ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס, אקסים נוספים של בארסה ששיחקו יחד עם האורוגוואי בקאמפ נואו. ניימאר, הצלע השלישית למשולש ההתקפה, הודה לאחרונה בריאיון כי הוא "ניהל שיחות עם מסי על האפשרות לשחק יחד שוב", והרעיון שהשלושה ישובו לשתף פעולה ללא ספק מצית את הדמיון.

ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארס | רויטרס

אם מעבר הענק אכן יתרחש, ליגת ה-MLS תצבור תשומת לב רבה ברחבי העולם ובהחלט תיתן פייט ראוי לליגה הסעודית, שמצליחה בשנים האחרונות להחתים לא מעט מהכוכבים הכי גדולים שיש למשחק להציע. אחד מהשמות הבולטים שעברו לאחרונה למפרץ הוא כמובן זה של ניימאר, שהצטרף אשתקד לאל-הילאל אחרי תקופה בת שש שנים בפריז סן ז'רמן.

ה"בעיה" הגדולה מבחינתו של ניימאר היא החוזה עליו הוא חתום באל-הילאל עד שנת 2025, כך שאם ישנו רצון אמיתי מכיוונו של הכוכב בן ה-32 לעבור לארצות הברית, הוא ייאלץ להגיע להסדר כלשהו עם קבוצתו הנוכחית. אולם, לאחר שליאו מסי עשה את הבלתי ייאמן ועבר מברצלונה לפ.ס.ז' כדי לחבור מחדש לחברו הברזילאי, בהחלט ניתן לדמיין מצב בו ניימאר עושה את הפעולה ההפוכה ומאחד כוחות עם השחקנים לצידם הוא רשם את הישגי השיא בקריירה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי