אפילו באינטר מיאמי הוא לא הכי עשיר: החבר ש"עקף את מסי בסיבוב"

play
ליאונל מסי אינטר מיאמי | GettyImages
צפו: ליאו מסי מוכתר כשחקן השנה של פיפ"א בטקס "THE BEST" 01:37

"הפרעוש" הוא השחקן המרוויח ביותר בליגה האמריקאית, אך במועדון שלו יש כדורגלן יותר עשיר ממנו. על כמה עומד ההון שלו ומי משלם כשהם אוכלים ביחד?

(גודל טקסט)

ליאו מסי הוא אולי השחקן המרוויח ביותר ב-MLS, אבל הוא ממש לא העשיר ביותר בקבוצתו. מפתיע אתכם? הכבוד שמור לחברו לקבוצה של הפרעוש, לאונרדו קמפנה, ששווה כמעט פי שניים מאלוף העולם – מיליארד דולר, כי הוא פשוט נולד למשפחה הנכונה. בסך הכל בן 23, חברו לקבוצה של מסי הוא בנו של פבלו קמפנה, פוליטיקאי אמריקאי, איש עסקים ושחקן טניס לשעבר שהתחרה באולימפיאדה.

נולד לתוך כסף, החיים בתור יורש העצר שירתו את קמפנה הצעיר שנהנה מאורח חיים של מלך. לא רק שהוא משחק עם הכדורגלן הטוב ביותר באינטר מיאמי, הקשר ההתקפי חובב פעילויות אקסטרימיות כמו טיפוס וצניחה – מה שלא מאפיין קריירה של שחקן פעיל. את ההון שלו הוא חולק עם בת הזוג היפה שלו, אריאנה אלטובה, שלומדת עיצוב אופנה באחד מבתי הספר הנחשבים בניו יורק, במימון בן הזוג שלה.

אבא שלו, האחראי לכל העושר הזה, מגיע באופן תדיר למשחקים של מיאמי ונצפה יותר מפעם מתמנגל עם הפרעוש שכבר חיזק את האנגלית שלו משמעותית מאז המעבר לארצות הברית. משפחת קמפנה דוברת ספרדית רהוטה, ועל כן גם כנראה החיבור המתבקש עם מסי. "הטוב בכל הזמנים, אני חי את החלום" כתב קמפנה הצעיר כשפירסם תמונה משותפת שלו ושל מסי עם הגביע בו זכו יחד בנובמבר האחרון. מעניין מי מביניהם משלם כשאוכלים יחד במסעדה.

עוד באותו נושא: ליאו מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי