"השחקנים המועדפים עליי הם מסי, רונאלדו והיגוואין": הבחירה הביזארית של אלוף העולם

גונסאלו היגוואין, ליאו מסי | Mike Kireev/NurPhoto via Getty Images

פאולו דיבאלה חלק חדר הלבשה עם כריסטיאנו רונאלדו וגם שיחק לצד ליאו מסי, אך את הבחירה שלו בחלוץ העבר של ריאל מדריד ונבחרת ארגנטינה כאחד מ"שלושת השחקנים המועדפים עליו", קשה להסביר. אז מה בכל זאת היה לכוכב רומא להגיד על האמירה המוזרה?

(גודל טקסט)

פאולו דיבאלה נמצא כבר לא מעט שנים בתודעתם של חובבי הכדורגל, בין אם זה כשחקן יובנטוס לשעבר, אלוף עולם יחד עם נבחרת ארגנטינה או כעת ככוכב הגדול של רומא. בראיון מעניין שערך החלוץ ל"קלצ'יו מרקטו", הוא נדרש לבחור את שלושת השחקנים איתם הוא הכי נהנה לשחק יחד.

"ליאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו ו… גונסאלו היגוואין, אלה הם שלושת החברים לקבוצה המועדפים עליי בעולם הכדורגל", הפתיע הארגנטינאי והמשיך: "לרונאלדו יש לב של אלוף, למדתי ממנו המון על המסירות למקצוע ועל התשוקה לנצח. למרות זאת, החלום שלי מאז שאני ילד הוא לשחק עם מסי, הוא השראה בשבילי. לחלוק איתו את הזכייה בגביע העולם זה דבר שלא אשכח כל חיי".

נזכיר, כי במהלך הקדנציה שלו ביובנטוס, דיבאלה בן ה-30 שיחק לצד רונאלדו ואף זכה עמו בשתי אליפויות איטליה. עם מסי, כמובן, הוא הניף את גביע העולם שנערך בקטאר בשנת 2022. ומה לגבי היגוואין? כנראה שדיבאלה נהנה מהתקופה המשותפת של השניים כצמד הארגנטינאים המובילים של הביאנקונרי, אחרת אין הסבר אחר לבחירה המעט תמוהה של כוכב רומא.

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | Nicolò Campo/LightRocket via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי