חברו לקבוצה של מסי חושף: כך נראים חייו החדשים של ליאו במיאמי

העיקר לבוא עם חיוך. מסי | GettyImages

חברו לחדר ההלבשה של הפרעוש באינטר מיאמי סיפר בריאיון משעשע על אופי השגרה החדשה של הפרעוש בפלורידה, כולל המנגלים המשותפים עם כוכבי ברצלונה לשעבר והרגע בו פגש את אלוף העולם לראשונה

(גודל טקסט)

בקיץ 2023 נפל דבר בכדורגל העולמי, כאשר ליאו מסי הצטרף לאינטר מיאמי מה-MLS, ובכך לראשונה מאז שפרץ לתודעה עזב את הכדורגל האירופי. זמן לא רב לאחר מכן, חברו אל מסי במיאמי גם חבריו לשעבר מברצלונה- סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, אליהם גם הצטרף מאוחר יותר לואיס סוארס, שנחשב קרוב מאוד לארגנטינאי.

למרות יצירת "קהילה" קטנה בתוך הקבוצה, רביעיית כוכבי ברצלונה לשעבר ממש לא מתבדלת משאר שחקני אינטר מיאמי, כפי שמעיד חוליאן גרסל, שחקן נבחרת ארצות הברית שמשחק במועדון: "כמובן שהם חברים טובים, לכן זה נורמלי שהם קצת יותר מחוברים. הם השיגו הרבה ביחד וגם המשפחות שלהם מסתדרות היטב. למרות זאת, הם לוקחים איתם את כל הקבוצה ומריצים הרבה בדיחות, כולל המון מנגלים משותפים", חשף.

על העבודה לצד מסי, אמר: "בהתחלה זה נראה קצת סוריאליסטי, אתה אפילו לא יודע למה לצפות. הוא בחור נחמד מאוד. קל לדבר איתו, ואפילו להתבדח". גרסל גם שיתף סיפור משעשע מתקופתו לצד הפרעוש: "בפעם הראשונה שראיתי אותו הוא היה בחדר ההלבשה. נכנסתי, אמרתי 'בוקר טוב' והצגתי את עצמי, אמרתי שאני חוליאן. הוא אמר, 'אני ליאו', בצורה הגיונית לחלוטין, כאילו שאני לא יודע שהוא ליאו. הוא ילד ביישן שלא מדבר הרבה. הוא בחור ממש נחמד ואיש משפחה נורמלי".

ליאונל מסי לצד לואיס סוארס אינטר מיאמי | GettyImages

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי