חי את החלום: זלאטן איברהימוביץ' חשף את ההון המוערך שלו

הגשים חלום אחרון לפני הפרישה? זלאטן איברהימוביץ' | אימג'בנק GettyImages, Giuseppe Bellini

התגעגעתם? השבדי הענק, שמשמש בימים אלה כיועץ לקבוצת הבעלות של מילאן, סיפק פנינה כשנשאל האם הוא מרגיש בנוח להישאר בתפקידו הנוכחי הכולל עבודה פיננסית. התשובה, הצבעונית כתמיד, בפנים

(גודל טקסט)

התגעגעתם? אין עוררין על כך שזלאטן איברהימוביץ' רשם את אחת הקריירות המפוארות ששחקן כדורגל יכול לבקש, אך מעבר ליכולתו האדירה על כר הדשא לאורך השנים, מה שאפיין את השבדי הענק היה לא פחות מכך הצבע שהכניס למשחק עם ראיונות בלתי נשכחים שסיפק במרוצת השנים.

לאחר שפרש ממשחק פעיל ביוני 2023 לאור פציעות, זלאטן משמש כיום כיועץ לקבוצת הבעלות של מילאן. בכנס פיננסי בו השתתף לאחרונה הוא נשאל האם הסכים לעבוד לצד גרי קרדינל, מייסד קבוצת הבעלות, לאור השמועות על הפיכתו למיליארדר, וכך הוא הגיב: "מי אמר שאני לא כבר כזה?", ירה השבדי והמשיך: "קיבלתי הצעה שלא יכולתי לסרב לה, זה פותח לי דלתות".

על הכניסה לעולם העסקים הוסיף: "אחרי 20 שנה של קריירה, הרגשתי חופשי. כשהפסקתי לשחק, אמרתי שאני רוצה לעבור לעולם אחר ולהתחיל מההתחלה. ההזדמנות הזו הגיעה ואני מרגיש שיש לי הרבה מה לתת". אגב, בנוסף לתפקידו כיועץ במילאן, איברהימוביץ' גם מחזיק במניות בקבוצת האמרבי השבדית.

זלאטן איברהימוביץ' פורש מכדורגל ומודה לאוהדי מילאן | GettyImages, Marco Luzzani

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי