ניימאר פצוע? השיא העולמי אותו קרובה לשבור אל-הילאל

הראשון שלו באל הילאל. ניימאר | אימג'בנק GettyImages

למרות פציעתו הקשה של הכוכב הברזילאי, הקבוצה הסעודית מסתדרת היטב בלעדיו ועשויה לרשום הישג חסר תקדים בכדורגל העולמי. מתי תוכל לעשות זאת ומי תהיה היריבה?

(גודל טקסט)

מי אמר שאל-הילאל היא קבוצה של שחקן אחד? לאחר שכיכבה בכותרות בקיץ האחרון בזכות צירופו של ניימאר לשורותיה, המועדון הסעודי בדרך לשבור, אולי, שיא עולמי מדהים.

כאמור, לאחר שהכוכב הברזילאי הצטרף אליה ביוני האחרון, אל-הילאל ציפתה שהוא יסחוף אותה לגבהים חדשים. לצערה, ניימאר נפצע בברכו בצורה קשה בחודש אוקטובר ומועד חזרתו למגרשים עדיין לא ידוע. הלכה העונה? לא אם תשאלו את ז'ורז'ה ז'סוס וחניכיו.

אל-הילאל, שבשורותיה משחקים שחקנים נוספים בעלי שם עולמי כמו אלכסנדר מיטרוביץ', יאסין בונו, סרגיי מלינקוביץ'-סאביץ', קלידו קוליבאלי ועוד, נמצאת בעונה מדהימה. כמה מוצלחת העונה של הסעודים? אחרי הניצחון 1:3 על אל-איתיחאד שרשמה בליגה, היא עומדת על רצף מדהים של 15 ניצחונות ליגה רצופים, כאשר בסך הכל היא סופרת 25 ניצחונות ברציפות בכל המסגרות.

מאמן אל הילאל ז'ורז'ה זסוס עם ניימאר | GettyImages, ATTA KENARE/AFP

השיא העולמי, אם כן, שייך לקבוצת ניו סיינטס הוולשית, שסימנה 'וי' לא פחות מ-27 פעמים ברציפות במהלך עונת 2016/17. כלומר, אם תנצח עוד שני משחקים, אל-הילאל תשווה את השיא של המועדון הבריטי ותקבל הזדמנות לשבור את השיא המופרע ולעלות למקום הראשון בטבלה המחמיאה.

המשחק הקרוב של אל-הילאל יהיה נגד אותה אל-איתיחאד במסגרת רבע גמר ליגת האלופות של אסיה, כאשר המשחק הבא אחריו, בו היא עשויה להשוות את השיא, ישוחק נגד אל-ריאד במסגרת הליגה הסעודית (בה היא מוליכה את הטבלה). אם תנצח בשני המפגשים הללו, תוכל לנסות לשבור את השיא מול אל-איתיחאד במשחק הגומלין של רבע הגמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי