"אהבה ממבט ראשון": המגישה חשפה בשידור חי – אני מתחתנת עם כדורגלן‎

עיתונאית הספורט שהפכה לשם דבר באיטליה ובאירופה גילתה מול כולם מתי היא והשוער שלה יהפכו לבעל ואישה: "מהרגע הראשון שפגשתי אותו ידעתי שהוא הגבר של חיי", התוודתה וריגשה גם את המדור

(גודל טקסט)

"אני מתחתנת ביוני", כך הכריזה עיתונאית הספורט האהובה באיטליה, דילטה לאוטה. זה קרה בשידור חי ב"Rai1", כשהמגישה אנטונלה קלריצ'י ראיינה אותה לגבי האירוסים שלה ושל שוער ניוקאסל, לוריס קאריוס. לאוטה, שבשבועות האחרונים הראתה ברשתות החברתיות את טבעת האירוסין איתה קאריוס ביקש ממנה להינשא לו, סיפרה שמדובר ב"אהבה ממבט ראשון".

"בערב הראשון שבו נפגשנו אמרתי לחברים שלי שפגשתי את הגבר של חיי", התוודתה מגישת הספורט בת ה-32. לגבי החתונה היא סיפרה: "עכשיו אני עוד בשלב הפאניקה הארגונית סביב כל ההכנות, ולא עדיין אין לי שמלה". כזכור, לפני חודשיים שיתפה שהיא אמרה "כן" לקאריוס עוד במהלך ההריון של ביתם אריה, ושהם החליטו לשמור על האירוסים בסוד עד אז.

דילטה כתבה בפני 9 מיליון העוקבים שלה: "מכירים את המשפט, שימו לב כשאתם מאושרים מידי? אז בתמונות האלו, שלוריס הפתיע אותי ושם את הטבעת על האצבע שלי ואריה הייתה בבטן שלי – אלה היו הרגעים הכי מאושרים בחיי". החתונה הנוצצת צפוייה להתרחש באיטליה בפני שלל שחקני כדורגל מפורסמים הן מהצד של הכלה וכמובן שגם מהצד של החתן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי