רונאלדו במקום השלישי, מסי רק שישי: הספורטאים המרוויחים ביותר בכל הזמנים

כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל נאסר | GettyImages, Yasser Bakhsh

הכוכב הפורטוגלי של אל-נאסר ממוקם ראשון מבין הכדורגלנים, אך נמצא הרחק מאחורי שני המקומות הראשונים ברשימה. היכן מדורג לברון ג'יימס, ואיזה עוד שחקן כדורגל אפשר למצוא בטופ 10? הדירוג המלא בפנים

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו הוא הכדורגלן בעל השכר הגדול ביותר בכל הזמנים, כך לפי בדיקה שערך אתר "ספורטיקו". הכוכב הפורטוגלי, שמשחק כיום באל-נאסר הסעודית, הרוויח במהלך הקריירה הענפה שלו 1.92 מיליארד דולר.

במקום השני, באופן לא מפתיע, ניצב יריבו הנצחי של רונאלדו- ליאו מסי כמובן. הפרעוש שלשל לכיסו 1.67 מיליארד דולר במהלך שנותיו כשחקן ברצלונה, פ.ס.ז' ואינטר מיאמי, כאשר במקום השלישי ברשימה נמצא מעסיקו של הארגנטינאי בפלורידה, דייויד בקהאם, עם סכום של 1.5 מיליארד דולר אותם הרוויח.

בכורה מוצלחת. מסי וסוארס חוגגים | רויטרס

למרות זאת, אם יוצאים מגבולות הכדורגל ובודקים ענפי ספורט נוספים, ניתן לראות כי שלושת כוכבי העל לא נמצאים לבדם בצמרת הרשימה. מייקל ג'ורדן, שבעיני רבים נחשב לכדורסלן הגדול אי פעם, ניצב בגאון בפסגה בזכות הכנסה בלתי נתפסת של 3.75 מיליארד דולר. מאסטרו הגולף, טייגר וודס, ניצב מיד מאחוריו במקום השני עם 2.66 מיליארד דולר. במקום הרביעי והמפתיע אפשר למצוא את שחקן הגולף לשעבר ארנולד פאלמר, שרשם הכנסה עצומה במהלך הקריירה אם משווים את הכנסותיו לתקופה הנוכחית.

מעתה אמרו: פרס מייקל ג'ורדן | אימג'בנק GettyImages

עשרת הספורטאים המרוויחים ביותר בכל הזמנים (עבור הערך הנוכחי של הדולר):

  1. מייקל ג'ורדן (3.75 מיליארד דולר)
  2. טייגר וודס (2.66 מיליארד דולר)
  3. כריסטיאנו רונאלדו (1.92 מיליארד דולר)
  4. ארנולד פאלמר (1.76 מיליארד דולר)
  5. לברון ג'יימס (1.7 מיליארד דולר)
  6. ליאו מסי (1.67 מיליארד דולר)
  7. ג'ק ניקלאוס (1.66 מיליארד דולר)
  8. דייויד בקהאם (1.5 מיליארד דולר)
  9. רוג'ר פדרר (1.49 מיליארד דולר)
  10. פלויד מייוות'ר (1.48 מיליארד דולר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי